Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΚΔΟΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ 1887-1922 108178289

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΚΔΟΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ 1887-1922
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 22.41 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 24.90€ 
Προτεινόμενη λιανική 24.90 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΚΔΟΤΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ 1887-1922
108178289
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αν και η ιστορία του γυναικείου Τύπου έχει προσεγγιστεί ποικιλοτρόπως έως σήμερα, οι εκδότριες ως κρίσιμη παράμετρος της διαμόρφωσης της φυσιογνωμίας των εντύπων (έμφυλη ιδεολογία, επιλογές περιεχομένου, εκδοτικές στρατηγικές) είναι μια πτυχή που έχει μείνει στο περιθώριο. Πόσω μάλλον όταν αναφερόμαστε στις ελληνίδες που επιχειρούν στην Οθωμανική Αυτοκρατορία.

Στον ανά χείρας τόμο επιχειρείται μια σύνδεση του φύλου με την επιχειρηματικότητα, τις εκδοτικές πολιτικές αλλά και τις εκδοτικές κουλτούρες, φωτίζοντας από μια άλλη οπτική τη σχέση των γυναικών με τον δημόσιο οθωμανικό χώρο. Το εγχείρημα της έκδοσης εντύπων σηματοδοτεί την είσοδο των γυναικών στον ανδροκρατούμενο χώρο των εκδοτικών επιχειρήσεων με ρόλους που αντιφάσκουν προς τους κοινωνικά προσδιορισμένους από την ηγεμονική έμφυλη ιδεολογία. Με δεξιότητες και γνώσεις που βρίσκονται μακράν της αγωγής και της εκπαίδευσής τους: ενημερότητα για τον χώρο των εκδόσεων και τα έντυπα σε κυκλοφορία, στρατηγικές επιλογές αναφορικά με το είδος του εντύπου στη δεδομένη εκδοτική συγκυρία, ανάπτυξη ενός κοινωνικού και οικονομικού υποστηρικτικού δικτύου, δεξιότητες επιλογής συνεργατών και συντελεστών/αρθρογράφων/δημοσιογράφων, οργάνωση του όλου εκδοτικού εγχειρήματος, οικονομική διαχείριση κ.λπ.

Η διαρκής προσπάθεια των γυναικών αυτών μέσα από την προσωπική, οικογενειακή, κοινωνική και επιχειρηματική τους δράση αλλά και τις «προγραμματικές» τους δεσμεύσεις, διαμορφώνει τη φυσιογνωμία των εντύπων τους και τη δυνατότητα να ικανοποιούν εκτός από την ιδεολογία και τις φιλοδοξίες τους, επαρκείς συνθήκες για επιβίωση, επιβεβαίωση και αποδοχή.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΣΙΝΗ 
Σελίδες : 380 
ISBN : 978-618-5346-32-4 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση