ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108178099

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΩΡΗΣΗ: ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σήμερα, κυρίως χάρη στην τεχνολογία, οι πολίτες έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες επιλογών (σε προϊόντα, σε πληροφόρηση, σε τοποθετήσεις των διαθεσίμων τους κ.λπ.).Έτσι και οι άνθρωποι του μάρκετινγκ ολοένα και περισσότερο έχουν ανάγκη να επικοινωνήσουν κατ ιδίαν με τους αποδέκτες των μηνυμάτων τους ή οφείλουν να επικοινωνήσουν μαζί τους με τρόπο όχι μαζικό, αλλά χωρίζοντας το κοινό-στόχο (target group) σε μικρότερες ομάδες.
Για αυτόν το λόγο η παραδοσιακή ενιαίας μορφής μαζική διαφημιστική προβολή υποκαθίσταται σιγά σιγά από συνδυασμένες μορφές επικοινωνίας, οι οποίες έχουν μεγαλύτερη αμεσότητα ("μιλούν κατ ιδίαν") και απευθύνονται σε μικρότερες ομάδες πληθυσμού, ενώ ο παραδοσιακός χάρτης των λίγων σχετικά massi-media υποκαθίσταται από μια πλειάδα μέσων επικοινωνίας τα οποία, πέρα από τον αριθμό, διαφέρουν στο ότι έχουμε πολλά νέα μέσα που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες κοινού.
Ο σημαντικότερος παράγοντας που αναδεικνύεται από "το τέλος του μάρκετινγκ όπως το ξέραμε" είναι η ανάγκη σχεδιασμού και υλοποίησης σύνθετων μορφών μάρκετινγκ, οι οποίες συνδυάζουν πολυεπίπεδες ενέργειες, βρίσκουν λύσεις για το κάθε κοινό-στόχο και εντοπίζουν τα μέσα που μπορούν να μεταφέρουν τα συγκεκριμένα μηνύματα στις επιμέρους επιθυμητές ομάδες κοινού. Οι ανάγκες αυτές αυξάνουν συνεχώς τη ζήτηση υπηρεσιών επικοινωνίας, οι οποίες δεν παρέχουν μονοδιάστατες συνταγές, αλλά σχεδιάζουν/υλοποιούν σύνθετες στρατηγικές και πολιτικές.
Αυτό ακριβώς είναι και το πνεύμα που διέπει το συγκεκριμένο βιβλίο: Να συνδεθεί η επιχειρησιακή επικοινωνία (Business Communication) με το "λόγο ύπαρξής της", το στρατηγικό μάρκετινγκ (καθώς αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του), ως ένα ενιαίο αλληλοεπηρεαζόμενο σύνολο. Να ενταχθεί σε αυτό η πιο σύγχρονη διάσταση της επιχειρησιακής επικοινωνίας, το λεγόμενο ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing). Να επιτευχθεί, δηλαδή, η υγιής και δημιουργική συνύπαρξη του παραδοσιακού μάρκετινγκ με τη σύγχρονη τεχνολογία.

Εκδότης : | ΚΡΙΤΙΚΗ |
Σελίδες : | 488 |
ISBN : | 978-960-586-383-8 |
Σχήμα : | 21Χ29 |
Σειρά : | BUSINESS MANAGEMENT |
Μήνας έκδοσης : | Νοέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2021 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚ...
Περισσότερα -
T-SHIRT TIMBERLAND KENNEBEC RIVER CAMO TREE T...
Περισσότερα -
ΑΝΔΡΙΚΟ ΠΟΥΛΟΒΕΡ V-KNECK KNIT LEE ΡΙΓΕ ΜΩΒ ΜΠ...
Περισσότερα -
ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ ΟΡΟΦΗΣ WESTINGHOUSE 42" MARIGOLD ...
Περισσότερα -
ΦΟΡΕΜΑ HELMI MAXI ΜΑΥΡΟ
Περισσότερα -
T-SHIRT POLO LACOSTE PH5452 L99 ΜΠΛΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚ...
Περισσότερα -
ΜΠΟΤΑΚΙ KOZEE KZ1113005 ΜΠΛΕ (EU:23)
Περισσότερα -
MORRIS ΠΛΥΝΤ. ΠΙΑΤΩΝ 6 ΣΕΡΒ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ INOX ...
Περισσότερα -
ΜΠΟΥΛΟΝΟΚΛΕΙΔΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ EINHELL CC-IW 950 WA...
Περισσότερα -
ΜΠΟΤΑΚΙ KICKERS BIGOR ΒΙΟΛΕΤΙ/ΡΟΖ ΣΚΟΥΡΟ (EU:...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |