Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΑΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ 108176756

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΑΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 28.62 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 31.80€ 
Προτεινόμενη λιανική 31.80 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΑΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ
108176756
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο SARS-COV-2, ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Όταν η πανδημία COVID-19 έφτασε στην Ευρώπη, διαφάνηκε από νωρίς ότι οι επιπτώσεις της θα διατρέξουν οριζόντια και κάθετα το σύνολο της κοινωνικής ζωής. Διαφάνηκε ακόμα πως τα ΜΜΕ θα αποτελέσουν τον κατ εξοχήν μηχανισμό ενημέρωσης του κοινού για την πορεία της πανδημίας και την αντιμετώπισή της και έτσι έναν κομβικό μηχανισμό που θα επηρεάσει την εξέλιξη της ίδιας της πανδημίας. Το βιβλίο εξετάζει ακριβώς αυτό, πώς δηλαδή τα ΜΜΕ συνέβαλαν στη διαμόρφωση της πανδημίας όχι μόνο ως κοινωνικού αλλά και ως επιδημιολογικού φαινομένου, δια της επιρροής τους επί των κοινωνικών συμπεριφορών.

Καταγράφεται όχι μόνο η ελληνική εμπειρία, αλλά και η εμπειρία από την Κύπρο, τη Μ. Βρετανία, τη Γαλλία, τη Σουηδία, την Ιαπωνία και την Ισπανία. Το περιεχόμενο του βιβλίου προέκυψε από αντίστοιχες έρευνες που ξεκίνησαν λίγες μέρες μετά την επιβολή των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας και εγκλεισμού των κατοίκων στις οικίες τους (lockdown).

Ειδικότερα, το βιβλίο εξετάζει: τι πληροφορίες μετέδωσαν τα Μέσα για την προέλευση, τους τρόπους μετάδοσης τα συμπτώματα και τις συνέπειες από την εξάπλωση του SARS-CoV-2, τι πληροφορίες μετέδωσαν για τα μέτρα της πολιτείας, αλλά και για τα μέτρα ατομικής προστασίας και για τις αντιδράσεις επιστημόνων, πολιτών και συλλογικών φορέων απέναντι σε αυτά, πως κάλυψαν τις επιπτώσεις της πανδημίας και τη διαχείρισή της, πώς αποτύπωσαν με άξονα την πανδημία τη σχέση κράτους και πολιτών, πώς επηρέασαν την κοινωνική συνοχή, την εκπαίδευση και άλλους τομείς, και εντέλει ποιές ήταν οι επιπτώσεις της COVID-19 στο τοπίο των ίδιων των ΜΜΕ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 454 
ISBN : 978-960-02-3787-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση