Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 108175849

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 20.60 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 22.89€ 
Προτεινόμενη λιανική 22.89 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
108175849
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (1982-2005)

Οι Κοινωνικές Επιστήμες εντάχθηκαν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διεθνώς, αποσκοπώντας στην κοινωνικοποίηση των νέων με την δημοκρατική κοινωνική οργάνωση της σύγχρονης αστικής κοινωνίας. Αν και το περιεχόμενο των Αναλυτικών Προγραμμάτων τους για πολλά χρόνια ποικίλει, ωστόσο οι έρευνες σε Η.Π.Α. και Αγγλία έδειξαν ότι κατάφεραν να επιτελέσουν τον σκοπό για τον οποίο συντάχθηκαν.

Στη χώρα μας η εισαγωγή και η αλλαγή των Αναλυτικών Προγραμμάτων των Κοινωνικών Επιστημών εντάσσεται στις χρηματοδοτούμενες εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις, οι οποίες συντελέστηκαν μέσω του Ε.Π.Ε.Α.Ε.Κ. I & II ως μια προσπάθεια εναρμονισμού της ελληνικής εκπαιδευτικής πολιτικής με εκείνη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αντικείμενο της παρούσας μελέτης είναι ο ρόλος των Κοινωνικών Επιστημών, ο οποίος αναδεικνύεται μέσα από τη μελέτη των Αναλυτικών και Ωρολογίων Προγραμμάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση από το 1982 έως το 2005. Τα συμπεράσματα της έρευνας επικεντρώνονται στα χαρακτηριστικά των Αναλυτικών Προγραμμάτων, στο κυρίαρχο μοντέλο και το διδακτικό παράδειγμα που αναδείχθηκε, στις επιστημολογικές επιλογές των διαδικασιών μάθησης καθώς και στην ιεράρχηση της σχολικής γνώσης, η οποία καταδεικνύεται μέσα από την ταξινόμηση των γνωστικών αντικειμένων, την εμφάνιση ή την απάλειψη των μαθημάτων, τη θέση τους ως υποχρεωτικών ή μαθημάτων επιλογής καθώς και τη σειρά εμφάνισής τους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : OPPORTUNA 
Σελίδες : 356 
ISBN : 978-960-553-076-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση