ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ 108175261
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Το παρόν βιβλίο, στη δεύτερη εμπλουτισμένη έκδοσή του, πραγματεύεται την ψηφιακή επικοινωνία, τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον, τις σύγχρονες τάσεις και τις νέες τεχνολογίες, όπως αυτές σχετίζονται με τα σύγχρονα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Καταγράφει τις θεωρίες για την ψηφιακή επικοινωνία, την κοινωνία της πληροφορίας και τα ψηφιακά μέσα στο πλαίσιο της παγκόσμιας ηλεκτρονικής επικοινωνίας και μάρκετινγκ. Αναφέρεται στη δημιουργία της αίσθησης κοινότητας στο διαδίκτυο (online brand community) και εξετάζει τις υπηρεσίες ευφυούς αυτοματοποίησης. Το βιβλίο αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα άτομα και οι εταιρείες σχετικά με τα παραπάνω ζητήματα, τις σύγχρονες τάσεις και εξελίξεις στις τεχνολογίες αιχμής και την τεχνητή νοημοσύνη.
Περιλαμβάνει 13 μελέτες περίπτωσης digital marketing, διαφήμισης και επικοινωνίας από μεγάλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και περισσότερα από 130 παραδείγματα για την καλύτερη κατανόηση της θεωρίας.
Το βιβλίο απευθύνεται στην ακαδημαϊκή κοινότητα αλλά και στους επαγγελματίες του χώρου της επικοινωνίας, του digital marketing και της διαφήμισης οι οποίοι θέλουν να επικαιροποιήσουν τις γνώσεις τους ή/ και να αντλήσουν στοιχεία για τη στρατηγική τους.
Είδατε πρόσφατα
-
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΟ ΨΗΦΙ...
Περισσότερα -
ΟΦΙΤΙΚΗ
Περισσότερα -
ΤΟ ΕΒΔΟΜΟ ΠΕΠΛΟ
Περισσότερα -
ΦΟΥΡΦΟΥΡΗΣ Ο ΚΟΤΣΥΦΑΣ
Περισσότερα -
ΠΙΠΙΛΑ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ CHICCO LIGHT PHYSIOFORMA ΝΥΧ...
Περισσότερα -
ΛΑΜΠΑ EHEIM REEFLEX UV ΜΕ ΑΝΑΚΛΑΣΤΗΡΑ
Περισσότερα -
ΚΑΡΜΑ
Περισσότερα -
KRACKER VITAKRAFT ΜΕ ΣΥΚΟ-ΣΟΥΣΑΜΙ-ΜΠΑΝΑΝΑ-ΑΝ...
Περισσότερα -
ΥΠΟΣΤΡΩΜΑ ΓΑΤΑΣ WOODYCAT PELLET 15KG
Περισσότερα -
Ο ΑΤΕΛΕΣΦΟΡΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


