Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΒΓ ΛΥΚΕΙΟΥ 108174971

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΒΓ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 22.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 25.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 25.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΒΓ ΛΥΚΕΙΟΥ
108174971
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Βλέπω και μαθαίνω:
- τη σημασία των ερωτημάτων για την παραγωγή λόγου
- πώς συγκεντρώνω το υλικό μου ανάλογα με το περιεχόμενο των διαφορετικών ερωτημάτων
- πώς αναπτύσσω τις απαντήσεις μου ανάλογα με το περιεχόμενο των διαφορετικών ερωτημάτων
- πώς επιλέγω το κατάλληλο γλωσσικό και υφολογικό επίπεδο ανάλογα με το κείμενο (άρθρο, ομιλία, επιστολή) και την επικοινωνιακή περίσταση.

Στο βιβλίο αυτό: Δυσκολίες και μέθοδος
Η παραγωγή λόγου είναι μια εξαιρετικά σύνθετη, πολύπλευρη και απαιτητική πνευματική διαδικασία διότι απαιτεί ένα σύνολο επιλογών από το προσυγγραφικό μέχρι το συγγραφικό στάδιο σε περιορισμένο χρόνο και σε συνθήκες πίεσης. Επιλογές
-ως προς το περιεχόμενο (τι να πώ;)
-ως προς τη δομή (πώς να οργανώσω τις απαντήσεις μου;)
-ως προς τις γλωσσικές επιλογές (πώς θα αναπτύξω τις απαντήσεις μου σε παράγραφο, πώς θα τις υποστηρίξω με επιχειρήματα;)

Γι’ αυτό είναι αναγκαίο να ακολουθούν οι μαθητές συγκεκριμένα στάδια κατά τη συγγραφική διαδικασία. Άλλωστε, όλοι οι συγγραφείς -όπως αποδείχθηκε από εκτεταμένες έρευνες μελετητών -δεν συνθέτουν αυθόρμητα και αβίαστα την ώρα που γράφουν, αλλά ακολουθούν μια δεδομένη πορεία με επιμέρους φάσεις: δηλαδή επεξεργάζονται και οργανώνουν λογικά τις πληροφορίες τους πριν τις παρουσιάσουν γλωσσικά. Η συνήθης σχολική πρακτική, κατά την οποία οι μαθητές προσπαθούν «να επιτελέσουν ταυτόχρονα τρεις λειτουργίες, δηλαδή να παράγουν και να οργανώνουν τις ιδέες τους και να τις εκφράζουν με το λόγο, είναι καταδικασμένες σε αποτυχία» (Ηλίας Ματσαγγούρας, Κειμενοκεντρική προσέγγιση του Γραπτού Λόγου, 2004, σ. 175)

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ 
Σελίδες : 304 
ISBN : 978-618-201-277-2 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

  • ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟ...

    ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΟΓΟ...

    Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση