Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΙΜΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 108174876

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΙΜΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 38.79 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 43.10€ 
Προτεινόμενη λιανική 43.10 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΙΜΕΣ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
108174876
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο Τιμές Γεωργικών Προϊόντων αποτελεί ένα διαχρονικό, πρότυπο σύγγραμμα και έργο αναφοράς για τους φοιτητές γεωργικής οικονομίας και εφαρμοσμένων οικονομικών, για τους αγοραστές και τους πωλητές αγαθών και για τους υπεύθυνους για τη χάραξη πολιτικών, καθώς εξηγεί με σαφήνεια θεωρητικά και πρακτικά υποδείγματα που εφαρμόζονται στις αγορές γεωργικών προϊόντων. Η νέα πέμπτη έκδοση χρησιμοποιεί ενημερωμένες πληροφορίες και υποδείγματα για να εξηγήσει τη συμπεριφορά των τιμών γεωργικών προϊόντων. Τα θέματα περιλαμβάνουν τις διαφορές τιμών σε σχέση με τα επίπεδα της αγοράς (εμπορικά περιθώρια), τις διαφορές τιμών σε σχέση με χωρικά χαρακτηριστικά (σε επίπεδο περιφέρειας και σε διεθνές επίπεδο) και με ποιοτικά χαρακτηριστικά, καθώς και τη μεταβολή των τιμών στην πάροδο του χρόνου (εποχιακές και κυκλικές διακυμάνσεις, τάσεις και τυχαία συμπεριφορά).

Ο William G. Tomek και ο Harry M. Kaiser επιθεωρούν και προσαρμόζουν τις αρχές της μικροοικονομίας στα χαρακτηριστικά των αγορών γεωργικών προϊόντων και ακολούθως εφαρμόζουν αυτές τις αρχές στις διάφορες διαστάσεις της συμπεριφοράς των τιμών. Παρέχουν μία βαθιά μελέτη των τιμών που ορίζονται για συμβάσεις μελλοντικής εκπλήρωσης και της σχέσης τους με τις τιμές των αγορών συναλλαγών με μετρητά. Παράλληλα, εξετάζουν τους επιδραστικούς ρόλους των θεσμών καθορισμού τιμών, όπως τους πλειστηριασμούς και τις διαπραγματεύσεις συμβάσεων, αλλά και τις κυβερνητικές πολιτικές που ρυθμίζουν το εμπόριο και τις γεωργικές εκμεταλλεύσεις. Τέλος, αναλύουν τις προδιαγραφές, τις χρήσεις και τις αξιολογήσεις εμπειρικών υποδειγμάτων γεωργικών τιμών, δίνοντας έμφαση στις προκλήσεις της πραγματοποίησης χρήσιμων αναλύσεων υψηλής ποιότητας και της ερμηνείας των αποτελεσμάτων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΖΙΟΛΑΣ 
Σελίδες : 496 
ISBN : 978-960-418-923-6 
Σχήμα : 17X24 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση