ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 108174856
Παράδοση σε 4-6 μέρες
«Το παιδί είναι σπίρτο να το ανάψεις», υποστήριζε ο Πλούταρχος. Σήμερα η επιστημονική πρόοδος στο πεδίο της Βιολογίας της μάθησης και του εγκεφάλου ερμηνεύει ικανοποιητικά το πώς μαθαίνει το παιδί, ο άνθρωπος γενικότερα.
Στο πλαίσιο αυτό, κυρίαρχη θέση έχει η διαθεματική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης μια θεώρηση που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη νέα θεωρία μάθησης, τον βιοπαιδαγωγισμό, που συμβάλλει στη διαμόρφωση του πεδίου της Βιοπαιδαγωγικής.
Η βιοπαιδαγωγική και διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, καθώς και η αντίστοιχη αξιολογική διεργασία για την πρόοδο του μαθητή διατρέχουν το βιβλίο αυτό εξετάζονται επίσης κλασικά στοιχεία της αποτελεσματικής μάθησης και παιδείας, τα οποία συνδέονται με σύγχρονες παιδαγωγικο-εκπαιδευτικές γνώσεις.
Πρωταρχικό μέλημα του βιβλίου αποτελεί η συγκρότηση ενός παιδαγωγικο-εκπαιδευτικού πλαισίου αποτελεσματικής μάθησης με κυρίαρχο στόχο το πολύπλευρο παιδαγωγικό όφελος του μαθητή και την ελεύθερη διαμόρφωση του κοσμοειδώλου του στην πολύπλοκη κοινωνική πραγματικότητα.
Είδατε πρόσφατα
-
ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Περισσότερα -
ΦΑΣΜΑ ΨΥΧΗΣ
Περισσότερα -
ΛΙΛΥ ΚΑΙ ΑΛΕΞ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ
Περισσότερα -
ΠΟΛΥΑΝΝΑ ΜΠΑΧ
Περισσότερα -
Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΔΙΣΤΑΓΜΟΥ
Περισσότερα -
ULTIMATE FOOTBALL HEROES BELLINGHAM
Περισσότερα -
ΝΕΑ ΦΙΝΛΑΝΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Περισσότερα -
ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
Περισσότερα -
ΕΛΕΓΕΙΑ ΣΧΕΔΟΝ
Περισσότερα -
ΤΟ ΦΙΛΗΜΑ ΤΟΥ ΤΥΦΩΝΟΣ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


