ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 108174856

Παράδοση σε 4-6 μέρες

«Το παιδί είναι σπίρτο να το ανάψεις», υποστήριζε ο Πλούταρχος. Σήμερα η επιστημονική πρόοδος στο πεδίο της Βιολογίας της μάθησης και του εγκεφάλου ερμηνεύει ικανοποιητικά το πώς μαθαίνει το παιδί, ο άνθρωπος γενικότερα.
Στο πλαίσιο αυτό, κυρίαρχη θέση έχει η διαθεματική προσφορά και κατάκτηση της γνώσης μια θεώρηση που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τη νέα θεωρία μάθησης, τον βιοπαιδαγωγισμό, που συμβάλλει στη διαμόρφωση του πεδίου της Βιοπαιδαγωγικής.
Η βιοπαιδαγωγική και διαθεματική προσέγγιση της γνώσης, καθώς και η αντίστοιχη αξιολογική διεργασία για την πρόοδο του μαθητή διατρέχουν το βιβλίο αυτό εξετάζονται επίσης κλασικά στοιχεία της αποτελεσματικής μάθησης και παιδείας, τα οποία συνδέονται με σύγχρονες παιδαγωγικο-εκπαιδευτικές γνώσεις.
Πρωταρχικό μέλημα του βιβλίου αποτελεί η συγκρότηση ενός παιδαγωγικο-εκπαιδευτικού πλαισίου αποτελεσματικής μάθησης με κυρίαρχο στόχο το πολύπλευρο παιδαγωγικό όφελος του μαθητή και την ελεύθερη διαμόρφωση του κοσμοειδώλου του στην πολύπλοκη κοινωνική πραγματικότητα.

Είδατε πρόσφατα
-
ΒΙΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Περισσότερα -
ΛΙΛΥ ΚΑΙ ΑΛΕΞ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΩΝ
Περισσότερα -
Ο ΜΙΚΥ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΓΑΝΤΙΟ ΦΤΕΡΝΙΣΜΑ
Περισσότερα -
ULTIMATE FOOTBALL HEROES BELLINGHAM
Περισσότερα -
ΠΟΛΥΑΝΝΑ ΜΠΑΧ
Περισσότερα -
ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε ΣΤΗ ΣΤ ΔΗΜΟΤ...
Περισσότερα -
ΜΑΥΡΗ ΛΙΣΤΑ
Περισσότερα -
ΟΤΑΝ ΠΕΣΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ
Περισσότερα -
ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΠΕΡΙ ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΙΝΩΝ ΕΚΤΥ...
Περισσότερα -
ΝΕΑ ΦΙΝΛΑΝΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |