Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:79.50 € 
μόνο 71.55 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
(108174183)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ

Το βιβλίο αυτό, μετάφραση της 16ης και πιο πρόσφατης αμερικανικής έκδοσης, είναι γραμμένο από τέσσερις διακεκριμένους καθηγητές των Οικονομικών ως απόσταγμα της μακρόχρονης εμπειρίας τους.

Καλύπτει ένα τεράστιο εύρος θεμάτων της μακροοικονομικής, τα οποία παρουσιάζονται με παραδείγματα, παράθεση πραγματικών δεδομένων σε πίνακες και διαγράμματα, καθώς και με εικόνες και συνοδεύονται από ασκήσεις, με τις λύσεις ορισμένων εξ αυτών να παρατίθενται στο τέλος του βιβλίου. Η θεωρία προσεγγίζεται σε έκταση και αναλυτικό βάθος με βάση την περιγραφική και διαγραμματική ανάλυση, χωρίς την υποστήριξη πολύπλοκων μαθηματικών αποδείξεων. Το κείμενο διατρέχει μια ιδιαίτερη προσέγγιση για τη σχέση δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, με έμφαση στην ιδιωτική πρωτοβουλία, που αποτελεί την κινητήρια δύναμη της οικονομικής δραστηριότητας. Ο ρόλος του δημοσίου και των κρατικών φορέων γενικότερα επικεντρώνεται στη διευκόλυνση της απρόσκοπτης λειτουργίας των οικονομικών διαδικασιών, παρέχοντας το θεσμικό πλαίσιο που προστατεύει την ιδιοκτησία, τα πνευματικά δικαιώματα και ενισχύει την ανάληψη πρωτοβουλιών εκ μέρους των ιδιωτών.

Το βιβλίο απευθύνεται πρώτα απ όλα στους φοιτητές και τις φοιτήτριες των οικονομικών επιστημών, αλλά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από φοιτητές και φοιτήτριες άλλων ειδικοτήτων, καθώς η κατανόησή του δεν απαιτεί ιδιαίτερο υπόβαθρο σε οικονομικά, μαθηματικά, στατιστική ή οικονομετρία. Αποτελεί, συνεπώς, πολύτιμο οδηγό για όσους και όσες επιθυμούν να ερμηνεύσουν τις αιτίες των μακροοικονομικών φαινομένων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 678 
ISBN : 978-960-02-3688-0 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση