Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ 108167501

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 10.81 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 12.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 12.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ
108167501
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ-ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Η πολυπολιτισμική πραγματικότητα της σύγχρονης ελληνικής τάξης υπαγορεύει εύλογα αναπροσαρμογές περιεχομένου και μεθοδολογίας προς την κατεύθυνση της διαπολιτισμικής προοπτικής στο, κατά βάση, μονοπολιτισμικό εθνοκεντρικό και δασκαλοκεντρικό σχολείο, όπου η λογοτεχνία αναδεικνύεται προνομιακό πεδίο για την ώσμωση και αλληλεπίδραση με την εθνοπολιτισμική ετερότητα, καθώς και την προαγωγή διαπολιτισμικής αγωγής, επίγνωσης και ευαισθητοποίησης.

Στο πλαίσιο του γενικότερου θεωρητικού προβληματισμού περί διαπολιτισμικής αγωγής στην πολυπολιτισμική τάξη, εντάχθηκε το σκεπτικό για διδακτική αξιοποίηση του λογοτεχνικού έργου του Νίκου Καζαντζάκη, το οποίο, παρά την επισημασμένη, βάσει βιβλιογραφικής ανασκόπησης, οικουμενική, υπερεθνική του οπτική, παραμένει περιθωριοποιημένο και σχετικά αναξιοποίητο στα σύγχρονα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (Α.Π.Σ.) και σχολικά εγχειρίδια. Έτσι, η παρούσα εμπειρική μελέτη επιχείρησε να αναδείξει τη διαπολιτισμική διάσταση του έργου του Ν. Καζαντζάκη, μέσα από τις απόψεις, στάσεις, διδακτικές προτάσεις και υλοποιημένες εφαρμογές εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Τα ερευνητικά αποτελέσματα αναδεικνύουν γενικά τη συνολικά θετική αποτίμηση των εκπαιδευτικών του ερευνητικού δείγματος για αξιοποίηση του λογοτεχνικού έργου του Ν. Καζαντζάκη στη διδακτική πράξη, ως μορφωτικού και εκπαιδευτικού υλικού, κατάλληλου προς προαγωγή διαπολιτισμικότητας και ικανού για αναμέτρηση με τις απαιτήσεις της σύγχρονης πολυπολιτισμικής τάξης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΟΣΕΛΟΤΟΣ 
Σελίδες : 140 
ISBN : 978-960-564-994-4 
Σχήμα : 16Χ23 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση