\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
(108167468)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η ανάδειξη της σχέσης και της συνεργασίας των εκπαιδευτικών της πράξης με τους Σχολικούς Συμβούλους της ειδικότητάς τους στη Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση. Επίσης, βασική επιδίωξη είναι η ανάδειξη των σημείων σύγκλισης ή/και απόκλισης των υποκειμένων σχετικά με το περιεχόμενο, την εφαρμογή στην πράξη και τη σημασία των κυρίαρχων ρόλων του θεσμού, αλλά και την κατάργησή του. Για τη θεωρητική πλαισίωση του θέματος αξιοποιήθηκαν αναφορές από την πλούσια για τον θεσμό ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία. Για την ερευνητική διερεύνησή του διεξήχθησαν 14 ημιδομημένες συνεντεύξεις, οι οποίες αναλύθηκαν με ποιοτικές μεθόδους ανάλυσης. Κύρια ευρήματα της έρευνας είναι τα εξής: α) οι ρόλοι του θεσμού νοηματοδοτούνται ως πολυδιάστατοι, συναφείς και αλληλένδετοι και β) οι εκπαιδευτικοί του δείγματος διάκεινται θετικά απέναντι σε αυτόν τον σύνθετο και πολυσήμαντο εκπαιδευτικό θεσμό και τους ρόλους που απαρτίζουν την ταυτότητά του, ενώ, ταυτόχρονα, προτάσσουν τη διατήρηση και αναβάθμισή του. Το τελικό συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι οι εκπαιδευτικοί επιβεβαιώνουν την αξία και τη σημασία του Σχολικού Συμβούλου και των ρόλων που διέπουν τη λειτουργία του. Επιπρόσθετα, προκρίνουν την ενεργοποίηση όλων των ρόλων του και την αναβάθμισή του μέσω της εδραίωσης και διατήρησης ουσιαστικής και λειτουργικής επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ των βασικών πυλώνων της εκπαιδευτικής διαδικασίας. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|