Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 108165964

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 21.60 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 24.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 24.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
108165964
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΨΕΙΣ ΜΙΑΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ - ΔΩΔΕΚΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Το βιβλίο αποτελεί, κατά έναν τρόπο, μια μονογραφία για την αρχαιολογία της Θεσσαλονίκης, η οποία έρχεται να καλύψει ένα κενό στον τομέα αυτό. Αποτελείται από δώδεκα κεφάλαια, που φέρνουν τον αναγνώστη σε επαφή με τους σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους που συνθέτουν το πολεοδομικό συγκρότημα της αρχαίας Θεσσαλονίκης. Η πόλη σχεδιάστηκε με κανονικό, ορθογώνιο σύστημα και απέκτησε γρήγορα την όψη μιας μητρόπολης του ελληνιστικού κόσμου καταρχάς και της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας στη συνέχεια, ακμάζοντας έως την ύστερη αρχαιότητα (6ος αι. μ. Χ.). Στον αναγνώστη παρουσιάζονται με αναλυτικό τρόπο τα αρχαιολογικά κατάλοιπα αλλά και οι απόψεις γύρω από αυτά: Η αγορά με τα μνημειακά της κτίσματα, όπως το Ωδείον και η προβληματικής λειτουργίας στοά από την οποία προήλθαν οι ανάγλυφοι πεσσοί των «Μαγεμένων», τα ιερά της τεμένη, όπως αυτό του Σάραπη και της Ίσιδος ή ο μεγάλος ιωνικός ναός στον οποίο λατρεύονταν η θεά Ρώμη και ο αυτοκράτορας, το ανακτορικό συγκρότημα του Γαλερίου, προέκταση του οποίου αποτελούν η μεγάλη αψίδα (Καμάρα) και ο κυκλικός ναός (Ροτόντα), τα εκτενή νεκροταφεία με τα ποικίλου είδους ταφικά τους μνημεία, όπως είναι οι πολυτελείς σαρκοφάγοι με μυθολογικές παραστάσεις, ακόμη δύο μνημεία της θεοδοσιανής εποχής, το ένα από τα οποία βρίσκεται ακόμη -μέχρι πρόσφατα αγνοημένο- στη θέση του, γνωστό από παλιά με την αινιγματική ονομασία «το Μάρμαρο του φιδιού».

Εκτός από τα επιμέρους αυτά θέματα το κείμενο του πρώτου κεφαλαίου, που δημοσιεύεται εδώ για πρώτη φορά, σκοπό έχει να συνδέσει όλα τα υπόλοιπα μεταξύ τους, καθώς αποτελεί ένα είδος εισαγωγής στην αρχαιολογία της Θεσσαλονίκης. Τα στοιχεία που περιέχονται σ αυτό μας επιτρέπουν να παρακολουθήσουμε την εξελικτική πορεία της πόλης από την περίοδο πριν την ίδρυσή της από τον Κάσσανδρο έως την ύστερη αρχαιότητα. Το πόνημα απευθύνεται σε αρχαιολόγους που εργάζονται στην πόλη αλλά και άλλους μελετητές που ασχολούνται με την ιστορία της Θεσσαλονίκης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : UNIVERSITY STUDIO PRESS 
Σελίδες : 364 
ISBN : 978-960-12-2480-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση