Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ 108162551

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 24 ώρες
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 24 ώρες

 15.75 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 17.50€ 
Προτεινόμενη λιανική 17.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
108162551
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

28 κριτήρια αξιολόγησης για το διδαγμένο και το αδίδακτο κείμενο των Αρχαίων Ελληνικών της Γ Λυκείου.
22 Κριτήρια για τις 22 Διδακτικές Ενότητες του Φακέλου Υλικού.
6 Επαναληπτικά Κριτήρια για τις 6 Θεματικές Ενότητες του Φακέλου Υλικού.

Τα Κριτήρια Αξιολόγησης ανταποκρίνονται στη νέα ύλη των πανελλαδικών εξετάσεων, σύμφωνα και με τις επιμέρους οδηγίες που έχουν δοθεί από το Υπουργείο και το Ι.Ε.Π. για το περιεχόμενο των ερωτήσεων και τη στοχοθεσία τους. Τα κριτήρια ακολουθούν τις οδηγίες του Υπουργείου για τον νέο τρόπο αξιολόγησης (ΦΕΚ 3807 / Β 04-09-2018) και τα προτεινόμενα θέματα του Ι.Ε.Π. (27-09-2018), όπως αναρτήθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου και την τελευταία επιμόρφωση.

Για το διδαγμένο κείμενο τα κριτήρια περιλαμβάνουν: 1) Μία ερώτηση κατανόησης κειμένου κλειστού ή ανοικτού τύπου 2) Δύο ερωτήσεις ερμηνευτικές που αναφέρονται στο περιεχόμενο των αποσπασμάτων, τη στάση των προσώπων, το πλαίσιο της εποχής, στη δομή και τη σύνθεση του κειμένου και σε υφολογικά θέματα 3) Μία ερώτηση λεξιλογική - σημασιολογική με ζητούμενα ετυμολογία, ομόρριζα, συνώνυμα αντώνυμα, διατήρηση ή αλλαγή της σημασίας των λέξεων 4) Μία ερώτηση κλειστού τύπου που αναφέρεται στο γραμματικό είδος (εισαγωγή των έργων) 5) Μία ερώτηση σχολιασμού και σύγκρισης με το παράλληλο κείμενο που δίνεται από την αρχαία ή τη νεότερη γραμματεία. Για το αδίδακτο κείμενο τα κριτήρια περιλαμβάνουν: 1) Μία ερώτηση μετάφρασης του κειμένου 2) Μία ερώτηση κατανόησης του κειμένου 3) Μία ερώτηση γραμματικής 4) Μία ερώτηση συντακτικού.

Για την εξέταση των θεμάτων αξιοποιείται ποικιλία τύπων ερωτήσεων και ασκήσεων διαβαθμισμένης δυσκολίας ώστε να παραμένει αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών και να καλλιεργείται η κριτική τους ικανότητα. Για τις απαντήσεις των θεμάτων του διδαγμένου κειμένου θεωρούνται ως βάση οι πληροφορίες που προσφέρει το ίδιο το κείμενο και τα σχόλια των σχολικών εγχειριδίων και ως προκείμενο οι εισαγωγές.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΛΚΙΜΟ 
Σελίδες : 270 
ISBN : 978-618-84196-8-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση