Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΤΟΥΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.00 € 
μόνο 11.70 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΤΟΥΣ
(108162338)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ

Σε καμία από τις εκδόσεις του ΙΙΙ τόμου του Κεφαλαίου, ούτε και σε αυτήν της MEGA2, το 48o κεφάλαιο, μετάφραση του οποίου προσφέρει αυτό το τομίδιο, δεν είναι ορθά συνταγμένο. Καίτοι συγγνωστή, η λανθασμένη σύνταξη αυτού του κεφαλαίου από τον Engels δυσχεραίνει σημαντικά την μελέτη του. Η ορθή σύνταξή του ήταν σε επιμελείς αναγνώστες γνωστή ήδη πριν το 1992, οπότε δημοσιεύθηκαν τα μαρξικά Manuskripte 1863-1869, Teil 2, MEGA2 II/4.2, στα οποία περιέχεται το χειρόγραφο του ΙΙΙου τόμου του Κεφαλαίου. Εδώ ανασυντάξαμε το κείμενο.

Πρόκειται για ένα έξοχο γραπτό. Θέμα του είναι η πηγή των εισοδημάτων των κοινωνικών τάξεων (επιχειρηματιών -καπιταλιστών, κεφαλαιούχων, γαιοκτημόνων και μισθωτών εργαζομένων) και ο λόγος για τον οποίο καθεμιά τους ιδιοποιείται ένα μέρος του κοινωνικού εισοδήματος. Όσον αφορά την πηγή του, η απάντηση είναι απλή. Αυτή είναι η εργασία των μισθωτών εργαζομένων. Ακρως ενδιαφέρουσα είναι η πραγμάτευση του λόγου, για τον οποίο κάθε τάξη ιδιοποιείται το μέρος του κοινωνικού εισοδήματος που ιδιοποιείται. Η χυδαία οικονομία ισχυρίζεται ότι κάθε συντελεστής παραγωγής («επιχειρηματικό πνεύμα», κεφάλαιο, γαιοκτησία, «εργασία») λαμβάνει ό,τι παρήγαγε. Στην πραγματικότητα, άλλοι είναι οι λόγοι. Διότι ακόμα και οι μισθωτοί εργαζόμενοι δεν παίρνουν ό,τι παίρνουν, επειδή το παρήγαγαν αυτοί οι ίδιοι, αλλά για άλλους λόγους. Πολλοί ταυτίζουν τον φετιχισμό με εκείνον του εμπορεύματος. Εδώ ο αναγνώστης θα γνωρίσει κάτι και για τον φετιχισμό των σχέσεων παραγωγής.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ANDYS PUBLISHERS 
Μετάφραση : ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 
Σελίδες : 64 
ISBN : 978-960-565-277-7 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση