Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 108162300

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 42.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 42.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 42.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΜΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
108162300
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το έργο «Εισαγωγή στη Νομική Πληροφορική» επιχειρεί μια πρώτη προσέγγιση της σχέσης του Δικαίου με την Κοινωνία της Πληροφορίας και τις νέες τεχνολογίες. Με κεντρικό άξονα την «πληροφορία», ως έννομο αγαθό, ο συγγραφέας οριοθετεί με επιτυχία τις μεθοδολογικές παραμέτρους του γνωστικού αντικειμένου της Νομικής Πληροφορικής, διαγράφοντας με σαφήνεια το ρόλο και τη λειτουργία που αναπτύσσει καθεμιά από αυτές, στο πλαίσιο της μεταξύ τους αλληλεπίδρασης. Μέσα από την ανάλυσή του, επιχειρεί να αποδυναμώσει τον κίνδυνο υπερίσχυσης της τεχνολογικής παραμέτρου έναντι του δικαίου, προσφέροντας μια εναλλακτική προσέγγιση για τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του τελευταίου.

Με γνώμονα τους δύο κεντρικούς άξονες που απαρτίζουν το γνωστικό αντικείμενο της Νομικής Πληροφορικής, το ουσιαστικό δίκαιο της πληροφορικής αφενός και τα νομικά πληροφοριακά συστήματα αφετέρου, το έργο διαρθρώνεται, αντιστοίχως, σε δύο βασικά μέρη:

Στο πρώτο μέρος (Ουσιαστικό δίκαιο της πληροφορικής) αναπτύσσονται -μεταξύ άλλων- ζητήματα που σχετίζονται με το δικαίωμα συμμετοχής στην Κοινωνία της Πληροφορίας και τους περιορισμούς του, την προστασία των προσωπικών δεδομένων, την προστασία του απορρήτου και την πνευματική ιδιοκτησία, αλλά και τα νέα πεδία ρύθμισης που προβάλλουν στο Internet (λ.χ. συμβάσεις συναλλαγών με ηλεκτρονικές πληροφορίες και δεδομένα, ταυτοποίηση παικτών, συμμετοχικό Internet, κοινωνικά δίκτυα, ηλεκτρονικό εμπόριο κ.ά.).

Στο δεύτερο μέρος (Νομικά πληροφοριακά συστήματα) αναπτύσσονται ζητήματα σχετικά με τον τρόπο κατασκευής και χρήσης νομικών πληροφοριακών συστημάτων και εφαρμογών, εστιάζοντας, ειδικότερα, στο πλέον σύγχρονο πεδίο των βάσεων δεδομένων νομοθεσίας και νομολογίας. Όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται από τον συγγραφέα, «η δυνατότητα αναδίφησης και επεξεργασίας της πληροφορίας δεν αποτελεί ένα ακόμη ‘απλό εργαλείο’ στη διάθεσή των νομικών, αλλά συναρτάται άμεσα με την ερμηνεία και την εμπέδωση του ισχύοντος δικαίου».

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 288 
ISBN : 978-960-622-128-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση