Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 108161973

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 16.83 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 18.70€ 
Προτεινόμενη λιανική 18.70 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
108161973
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΙΑΚΗΣ ΣΥΝΥΠΑΡΞΗΣ

Η σχέση μεταξύ Ολυμπιακού Κινήματος και πολιτικής πέρασε από πολλές διακυμάνσεις και πολλά επίπεδα συγκρούσεων, αφού οι δύο αυτές κοινωνικές δράσεις έχουν διαφορετική αφετηρία και διαφορετική στόχευση. Από τη μία πλευρά, οι Αγώνες βασίζονται πάνω σε μία ζεστή και δυνατή συνύπαρξη διαφορετικών λαών, θρησκειών, ιδεολογιών και πολιτισμών, στοχεύοντας στη συναδέλφωση, την αλληλεγγύη, τον ανθρωπισμό και την εμπέδωση της παγκόσμιας ειρήνης. Από την άλλη πλευρά, η άσκηση της πολιτικής επιδιώκει να εκμεταλλευθεί κάθε πρόσφορο έδαφος για να ασκήσει τη δράση της και να αποκτήσει ένα πλεονέκτημα, ικανό να τη βοηθήσει στην επιβολή της όποιας ιδέας εκφράζει κάθε φορά.

Στο διάστημα των 120 χρόνων της ζωής του, η σχέση του Ολυμπιακού Κινήματος με την πολιτική πέρασε από τρεις μεγάλες ιστορικές φάσεις. Η πρώτη αρχίζει με την ευγενή ιδέα της αναβίωσης των Ολυμπιακών Αγώνων από τον Pierre de Coubertin και φθάνει μέχρι λίγο πριν τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Η δεύτερη φάση ξεκινάει δραματικά από το τέλος του Β Παγκοσμίου Πολέμου και φθάνει μέχρι την πτώση του Τείχους του Βερολίνου. Αυτή αναμφίβολα υπήρξε και η πιο δύσκολη περίοδος του Ολυμπιακού Κινήματος. Η τρίτη φάση είναι αυτή που ζήσαμε τα τελευταία 30 χρόνια, με την πολιτική παρέμβαση να υποχωρεί σταδιακά από τις Ολυμπιακές διοργανώσεις και τη ΔΟΕ να αντιστρέφει τα μέχρι πριν λίγα χρόνια δεδομένα και να επιβάλλει πλέον τους δικούς της όρους σε αυτή τη σχέση μεταξύ αθλητισμού και πολιτικής.

Σήμερα πια, το Κίνημα επιβάλλει τη δύναμή του και την αυτονομία του διεθνώς και καλείται να παίξει έναν πιο δημιουργικό ρόλο, στοχεύοντας στην παγκόσμια ειρήνη. Η αναβάθμιση του ρόλου του Ολυμπιακού Κινήματος στη διεθνή πολιτική σκακιέρα και η επιβολή της αυτονομίας του είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της νέας εποχής του.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. 
Σελίδες : 318 
ISBN : 978-960-08-0849-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση