Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 108160177

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 72.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 80.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 80.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
108160177
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ένα σύγχρονο εγχειρίδιο ερευνητικής μεθοδολογίας, με 13 διεθνείς εκδόσεις, που έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία παγκοσμίως, προσαρμοσμένο στον τρόπο με τον οποίο φοιτητές και διδάσκοντες χρησιμοποιούν το υλικό των συγγραμμάτων, αλλά και στις σημαντικές αλλαγές των τελευταίων χρόνων στον κλάδο της έρευνας.

Συγκεκριμένα το βιβλίο καλύπτει τις παρακάτω ανάγκες των ερευνητών:

  • Κατανόηση των τεκταινόμενων στο παρασκήνιο κατά τη διάρκεια ενός ερευνητικού προγράμματος.
  • Οι ερευνητικές αναφορές εστιάζονται ολοένα και περισσότερο στον προφορικό λόγο και σχετίζονται με την αφήγηση.
  • Όλοι οι ερευνητές χρειάζονται γνώσεις ποιοτικής έρευνας.
  • Το ερευνητικό ερώτημα αποτελεί τη βάση της αποτελεσματικής έρευνας.
  • Δεν μπορούμε να μάθουμε να διεξάγουμε έρευνα χωρίς να έχουμε κατανοήσει τις βασικές αρχές της.

    Παράλληλα αυτή η έκδοση είναι πλούσια σε παραδείγματα και διακρίνεται για τον παιδαγωγικό χαρακτήρα της που διευκολύνει την εκμάθηση της ύλης από τους φοιτητές:

  • Τα «προφίλ εικόνων» χρησιμοποιούν οπτικά στοιχεία για να αναδείξουν μια έννοια ή έναν βασικό όρο.
  • Τα «κοντινά πλάνα» προσφέρουν λεπτομερή παραδείγματα συνδέοντας τη θεωρία με την πραγματικότητα του επιχειρηματικού κόσμου.
  • Τα ερωτήματα προς συζήτηση σχετίζονται άμεσα με τους μαθησιακούς στόχους κάθε κεφαλαίου και παρέχουν τη δυνατότητα καλύτερης εμπέδωσης της ύλης. Η σύνδεση των ερωτήσεων με σημαντικές επιχειρήσεις τις κάνει ακόμη πιο οικείες στους φοιτητές.
  • Οι βασικοί όροι στο τέλος κάθε κεφαλαίου και στο γλωσσάρι προσφέρουν μια πολύτιμη πηγή επανάληψης.
  • Οι πίνακες «Πώς να...;» και τα πολυχρηστικά παραρτήματα βοηθούν τους φοιτητές να προχωρήσουν οι ίδιοι σε έρευνα.
  • Διαδικτυακοί πόροι ενισχύουν το περιεχόμενο του κειμένου και ελκύουν την προσοχή.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
    Σελίδες : 696 
    ISBN : 978-960-586-311-1 
    Σχήμα : 21Χ29 
    Σειρά : BUSINESS MANAGEMENT 
    Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
    Έτος έκδοσης : 2019 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση