Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING 108158507

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 18.01 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING
108158507
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το Παγκόσμιο και Διεθνές περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργούν σήμερα oι επιχειρήσεις χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα. Η παγκοσμιοποίηση, η εκρηκτική αύξηση του εμπορίου και του ανταγωνισμού και η τεχνολογική μεταβολή είναι δυνάμεις που συνοδεύουν τις δραματικές αλλαγές. Το αποτέλεσμα είναι η παγκόσμια αγορά να συρρικνώνεται με γρήγορους ρυθμούς. Το φαινόμενο της παγκοσμιοποίησης αναφέρεται στη συνένωση των εθνικών αγορών, οι οποίες, ήταν ιστορικά διακριτές και ξεχωριστές μεταξύ τους, σε μία τεράστια αγορά. Οι αναδυόμενες παγκόσμιες τάσεις και προκλήσεις της νέας οικονομίας έχουν επιφέρει την όξυνση του ανταγωνισμού, ο οποίος δημιουργεί προβλήματα στις επιχειρήσεις.

Η παγκοσμιοποιημένη οικονομία, επηρεάζει άμεσα τις επιχειρήσεις που λειτουργούν σε τοπικό επίπεδο. Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός έχει οδηγήσει έναν μεγάλο αριθμό οικονομικών μονάδων να αναζητούν επιχειρηματικές ευκαιρίες στις διεθνείς αγορές προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους και να προστατεύσουν την θέση τους στην αγορά. Ουσιαστικό κίνητρο εξόδου μίας επιχείρησης στις ξένες αγορές είναι η ανάγκη απεγκλωβισμού της από τα στενά πλαίσια της εγχώριας αγοράς. Ιδιαίτερα, όταν η επιχείρηση διαθέτει ικανοποιητική εμπειρία στον τομέα του διεθνούς marketing αποτελεί μία από τις διαδικασίες που την καθιστούν πραγματικά ανταγωνιστική και έχει άμεσα αποτελέσματα στην οικονομική της ανάπτυξη και ισχυροποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Το βιβλίο αναλύει τον τρόπο λήψης αποφάσεων διεθνοποίησης μιας επιχείρησης και περιγράφει τις επιδράσεις του εξωτερικού περιβάλλοντος που επηρεάζουν τις διεθνείς δραστηριότητες της. Εξετάζονται οι πηγές πληροφοριών από πρωτογενή και δευτερογενή στοιχεία ενός Διεθνούς Συστήματος Πληροφοριών Marketing, περιγράφονται οι εναλλακτικές στρατηγικές διείσδυσης σε ξένες αγορές και οι παράγοντες που τις επηρεάζουν. Αναλύονται οι στρατηγικές που αφορούν το προϊόν, την τιμολόγηση, τα δίκτυα διανομής και την προβολή και επικοινωνία για τις διεθνείς αγορές.

Η πραγματική σύγκλιση της ελληνικής οικονομίας θα προέλθει μόνο μέσα από τη βελτίωση της διεθνούς ανταγωνιστικότητας ιδιαίτερα των βιομηχανικών επιχειρήσεων, η οποία με τη σειρά της δεν μπορεί να στηρίζεται παρά στον τεχνολογικό και διοικητικό εκσυγχρονισμό τους και στην ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών. Συνεπώς, το θέμα της διεθνοποίησης είναι ιδιαίτερα επιβεβλημένο για τη χώρα μας, η οποία έχει το χαμηλότερο κατά κεφαλή εξαγωγικό εισόδημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ 
Σελίδες : 256 
ISBN : 978-960-595-032-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Αύγουστος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση