Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ 2 108156600

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ 2
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 17.37 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 19.30€ 
Προτεινόμενη λιανική 19.30 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ 2
108156600
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Τα παραμύθια θεωρούνται ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διαπαιδαγωγήσουμε τα παιδιά. Μέσα από αυτά μπορούμε να περάσουμε αξίες, να καλλιεργήσουμε αρετές, να ενισχύσουμε τη φαντασία και τον συναισθηματικό κόσμο των παιδιών.

Τα θεραπευτικά παραμύθια είναι στοχευμένες ιστορίες σε μορφή παραμυθιού ειδικά γραμμένες ώστε να βοηθούν το παιδί σε συγκεκριμένες καταστάσεις.

Τι είναι αυτό που κάνει ένα παραμύθι θεραπευτικό; Από την πολυετή εμπειρία μου μπορώ να πω ότι κάθε παραμύθι μπορεί να είναι θεραπευτικό, αρκεί να προκαλεί ευχάριστα συναισθήματα και να μην περιέχει τρομακτικές σκηνές. Μην νομίζετε, όμως, ότι τα θεραπευτικά παραμύθια απευθύνονται μόνο σε παιδιά με προβλήματα. Μπορούμε να τα αφηγηθούμε σε κάθε παιδί ως μέσο διδασκαλίας για την κοινωνική νοημοσύνη και την ψυχική υγεία του ανήλικου.

Μέσα από τα παραμύθια διδάσκουμε στα παιδιά τον έξω κόσμο. Αυτόν που πρόκειται αργά ή γρήγορα να συναντήσουν και χρειάζεται να προστατευτούν από τα άσχημα και τα άδικα που υπάρχουν σε αυτόν. Και όταν λέμε «έξω κόσμο», δεν εννοούμε κάτι τόσο μακρινό όσο την ενηλικίωση. Εννοούμε πράγματα κοντινά όπως το σχολικό περιβάλλον, την παιδική χαρά ακόμα και τις οικογενειακές συγκεντρώσεις. Μέρη στα οποία, ενώ το παιδί νιώθει προστατευμένο, μπορεί να έρθει σε επαφή με πολύ τραγικές για την ψυχολογία του καταστάσεις.

Ακόμα υπάρχουν και γεγονότα αναπόφευκτα όπως το πένθος ή άλλα συνηθισμένα στη σύγχρονη ζωή όπως το διαζύγιο, η μετακόμιση, μια φυσική καταστροφή... Όλες αυτές οι «αλλαγές» είναι καταστάσεις που συμβαίνουν στη ζωή και θέλουμε τα παιδιά πρώτον να γνωρίζουν ότι μπορεί να συμβούν και δεύτερον να ξέρουν πώς να τις αντιμετωπίσουν, μέσα στο πλαίσιο της οικογένειας φυσικά.

Μια στεγνή συμβουλή ή μια απλή παρηγόρια δεν αρκεί στους μεγάλους, πόσο μάλλον στα παιδιά που είναι πιο ευάλωτα και πιο ευαίσθητα. Το παραμύθι, όμως, μας δίνει αποδεδειγμένα τη δυνατότητα να μιλήσουμε για όλες αυτές τις πιθανές δύσκολες καταστάσεις μέσα σε ένα ασφαλές πλαίσιο. Να μάθει το παιδί για όλα αυτά και να είναι κατάλληλα προετοιμασμένο, όταν θα συμβούν.

Πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για να αφηγηθούμε ένα θεραπευτικό παραμύθι; Η διάθεση του παιδιού παίζει ρόλο στο να ακούσει ή όχι ένα παραμύθι. Υπερένταση, πείνα, νύστα, κούραση και σωματικές ενοχλήσεις λειτουργούν αρνητικά. Καλό είναι να έχουμε πάντα οπτική επαφή με τα παιδιά και να μπορούμε να αναγνωρίσουμε τις διακυμάνσεις της διάθεσής τους. Δεν επιμένουμε να ακούσουν με το ζόρι. Όταν βλέπουμε πως αρνούνται να ακούσουν, αφήνουμε την αφήγηση για άλλη φορά.

Τι γίνεται αν το παιδί ασχολείται με κάτι άλλο, όταν αφηγούμαστε ένα παραμύθι; Υπάρχουν παιδιά που κατά τη διάρκεια της αφήγησης δεν έχουν οπτική επαφή ή είναι απορροφημένα σε άλλη δραστηριότητα, για παράδειγμα ζωγραφίζουν. Δεν σημαίνει πως δεν ακούνε. Τα παιδιά δεν ακούνε μόνο όταν κοιμούνται. Τις υπόλοιπες ώρες έχουν σηκωμένες κεραίες και καταγράφουν σχεδόν τα πάντα.

Πόσο συχνά πρέπει να λέμε ένα παραμύθι; Ένα παραμύθι κάθε φορά και όχι δυο ή τρία. Είτε αφηγούμαστε σε ένα είτε σε περισσότερα παιδιά, καλό είναι να μένουμε στο ένα παραμύθι. Ειδικότερα όταν αυτό είναι μεγάλο. Δυο ή και τρία απανωτά παραμύθια δεν αφήνουν χώρο στο παιδί να σκεφτεί και να επεξεργαστεί αυτό που άκουσε.

Κάθε παραμύθι είτε θεραπευτικό, είτε όχι, πρέπει πάντα να διατηρεί τον βασικό του σκοπό: να λειτουργεί παρηγορητικά ή/και να προκαλεί ένα όμορφο συναίσθημα. Ακόμα και αν η αφήγηση γίνεται σε παιδιά που δεν έχουν το συγκεκριμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζει το θεραπευτικό παραμύθι, πρέπει να τους αφήνει μια ευχάριστη αίσθηση στο τέλος.

Η συμβολή των παραμυθιών στον ψυχισμό των παιδιών γίνεται με αργούς και σταθερούς ρυθμούς. Ακόμα και αν φαίνεται να μην καταλάβανε τα παιδιά το νόημα του παραμυθιού, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Οι ιστορίες καταγράφονται και όταν έρθει η ώρα τους οι απαντήσεις μοιάζουν σαν να έρχονται από το πουθενά.

Καλή σας διασκέδαση... γιατί το παραμύθι πάνω από όλα είναι διασκέδαση.
Νένα Γεωργιάδου

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΞΥΓΟΝΟ 
Σελίδες : 240 
ISBN : 978-960-9646-26-0 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση