ΤΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ; 108155222

Παράδοση σε 2-3 μέρες

ΜΙΑ ΠΟΛΥΔΙΑΣΤΑΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Τι χρειάζεται η Εκπαίδευση σήμερα;
Τι χρειάζονται τα Θρησκευτικά στη σύγχρονη Εκπαίδευση;
Επιχειρούμε να απαντήσουμε με μία τρίχρονη μελέτη/έρευνα-δράση με εθνογραφικά στοιχεία.
Ζήσαμε τρία χρόνια με τους/τις μαθητές/τριες ενός Γυμνασίου στη Δυτική Αττική, από την ημέρα εγγραφής μέχρι που αποφοίτησαν. Η ποικιλία προέλευσης, θρησκειών και πολιτισμών, η διαφορετικότητα, η συνύπαρξη και η ζωντάνια των παιδιών και εκπαιδευτικών αποτέλεσαν ένα προκλητικό περιβάλλον έρευνας για τη φύση της γνώσης και μάθησης, για τη θέση της θρησκευτικής γνώσης στο σχολείο και ιδιαίτερα για τη βιωματική διδακτική προσέγγισή της. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν όχι μόνο τη μετασχηματιστική δυναμική της εκπαίδευσης σήμερα, αλλά και τις δυνατότητες που έχει μία «Μετασχηματιστική Θρησκευτική Εκπαίδευση» για την κοινωνία και τον άνθρωπο.
Παρουσιάζουμε όλα τα σχέδια μαθήματος που πραγματοποιήσαμε, με πηγές, φύλλα εργασίας και περιγραφές όλων των δραστηριοτήτων.
Παραθέτουμε όλα τα εργαλεία έρευνας και αξιολόγησης, γιατί είναι χρήσιμα εργαλεία στη διδακτική πράξη και την έρευνά της.
Απευθυνόμαστε σε ερευνητές/τριες και φοιτητές/τριες, που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την αγωγή, αλλά και σε εκπαιδευτικούς θεολόγους και δασκάλους που αγαπούν και τολμούν να διδάσκουν.

Εκδότης : | GUTENBERG |
Σελίδες : | 420 |
ISBN : | 978-960-01-1997-8 |
Σχήμα : | 17Χ24 |
Μήνας έκδοσης : | Φεβρουάριος |
Έτος έκδοσης : | 2019 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΤΙ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΗΜΕΡΑ...
Περισσότερα -
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ
Περισσότερα -
ΜΠΑΛΑ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ LIFEFIT MASSAGE BALL ΜΠΛ...
Περισσότερα -
ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ
Περισσότερα -
ΖΩΝΗ ΕΦΙΔΡΩΣΗΣ POWER SYSTEM PS-4001 NEOPRENE ...
Περισσότερα -
ΔΙΠΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ
Περισσότερα -
ΝΟΝΤΥ Ο ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΣΚΙΠΙ
Περισσότερα -
ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ JACK & JONES JPSTMARCO BOWIE CHINO ...
Περισσότερα -
ΑΔΕΣΠΟΤΟ
Περισσότερα -
ACTIVITES POUR LE CADRE COMMUN A1 METHODE (+ ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |