Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 108154583

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 18.01 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
108154583
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

«αν περιοριζόμαστε στον ορθολογισμό, αν κάνουμε αυτή την υπόθεση και μόνο αυτή την υπόθεση, τα αποτελέσματα από την άποψη των επιχειρησιακών ουσιαστικών θεωρημάτων θα είναι πολύ αδύναμα.»
(Α. Παπανδρέου 1950)

Τα λόγια του Ανδρέα Παπανδρέου απηχούν σε ολόκληρο τον κόσμο που υποφέρει από την παγκόσμια οικονομική κρίση, υπενθυμίζοντας συνεχώς την ανεπάρκεια της ορθόδοξης θεωρίας. Τα ορθόδοξα θεωρήματα είναι «πολύ αδύναμα», όπως μας είπε πριν από περίπου 70 χρόνια ο Ανδρέας, ο οικονομολόγος. Ο οικονομολόγος Ανδρέας, αυστηρός κριτικός των ορθόδοξων αξιώσεων, δεν θα είχε εκπλαγεί από την παγκόσμια οικονομική κρίση και τις συνέπειες της κρίσης, ειδικά για την Ελλάδα. Η παραδοχή της ορθολογικής αξίωσης των ορθοδόξων οικονομιών απαιτεί αναθεώρηση ή ακόμα και καλύτερη εγκατάλειψη για την ανάπτυξη ρεαλιστικών και πρακτικών θεωρήσεων. Το βιβλίο του Γιάννη Μαραγκού επιστημονικού υπεύθυνου έκδοσης, παρέχοντας μας μια συλλογή από κεφάλαια από διεθνείς, αξιοσέβαστους συγγραφείς, προσπαθεί πραγματικά να εμπεριέχει σιωπηρά το πνεύμα του Ανδρέα Παπανδρέου για την επίτευξη αυτού του στόχου. Τα κεφάλαια που δημοσιεύονται είναι σε θέση να εξηγήσουν, να αξιολογήσουν και να αναδιοργανώσουν την οικονομική θεωρία. Οι συνέπειες και ο διεθνής αντίκτυπος της ελληνικής χρηματοπιστωτικής κρίσης, όπως αναλύθηκαν από τους συγγραφείς στο βιβλίο, παρέχουν ένα πλαίσιο για την ακριβή εξέταση της κρίσης πέρα από το «ορθολογικό αξίωμα». Δεν έχω καμία αμφιβολία ότι το βιβλίο του Γιάννη Μαραγκού, είναι μια συμβολή τόσο στην οικονομική όσο και στην κοινωνική θεωρία και προτείνω ολόψυχα το βιβλίο χωρίς κανένα δισταγμό.

Παναγιώτης Ρουμελιώτης
Επίτιμος Καθηγητής
Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών
Πρόεδρος Δ.Σ. Τράπεζας Αττικής

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΕΘΕΞΙΣ 
Σελίδες : 388 
ISBN : 978-618-5226-55-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση