Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 108154564

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 26.71 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 29.68€ 
Προτεινόμενη λιανική 29.68 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
108154564
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ; - ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Οι οικονομικές συνθήκες στην Ελλάδα επιδεινώθηκαν έντονα κατά την προηγούμενη δεκαετία και οι προοπτικές για την οικονομία παραμένουν ζοφερές. Προκειμένου να προσδιορίσει τι πρέπει να γίνει για να κινητοποιηθεί η ανάπτυξη, η μελέτη αυτή εκτίμησε τα πιθανά αποτελέσματα διαφόρων δημοσιονομικών μεταρρυθμίσεων, μεταξύ των οποίων αλλαγές στον ΦΠΑ, στον φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων, στον εταιρικό φόρο και αλλαγές στις συντάξεις. Διαπιστώνει δε ότι από μόνες τους ή σε συνδυασμό καμία από αυτές τις μεταρρυθμίσεις δεν θα οδηγήσει την Ελλάδα σε μακροπρόθεσμη βιώσιμη ανάπτυξη.

Για να μετακινηθεί η οικονομία σε τροχιά υψηλότερης ανάπτυξης, πρέπει να χαλαρώσουν οι χρηματοδοτικοί περιορισμοί και να τονωθούν οι επενδύσεις. Χρειάζονται ξένες άμεσες επενδύσεις (ΞΑΕ) για να τονωθούν οι επενδύσεις, γεγονός που θα βοηθήσει τη στροφή της οικονομίας προς κλάδους με υψηλότερη ανάπτυξη και εξαγωγικές δυνατότητες. Οι εξαγωγικοί κλάδοι που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα (αγροτικός τομέας και τουρισμός) δεν είναι κλάδοι για τους οποίους η παγκόσμια ζήτηση είναι δυναμική. Προκειμένου να αναπτυχθεί η οικονομία πρέπει να δημιουργηθούν άλλοι κλάδοι. Η έκθεση εντοπίζει τρεις κλάδους -την αεροναυπηγική, τη ναυπηγική και τον κλάδο μηχανημάτων και εξοπλισμού- για τους οποίους η Ελλάδα θα μπορούσε να προσελκύσει ΞΑΕ, να ανταγωνιστεί παγκοσμίως και να αυξήσει τις εξαγωγές της τονώνοντας την ανάπτυξη και την απασχόληση.

Με την προσέλκυση ΞΑΕ η δημοσιονομική πολιτική γίνεται πιο αποτελεσματική. Η μελέτη αυτή δείχνει ότι μια αύξηση των ΞΑΕ που συνοδεύεται από μια συγκεκριμένη συνταξιοδοτική μεταρρύθμιση μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 392 
ISBN : 978-960-02-3468-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση