Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΣΤΟΝ ΜΑΡΞ 108152795

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΣΤΟΝ ΜΑΡΞ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 14.40 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 16.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 16.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΣΤΟΝ ΜΑΡΞ
108152795
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η μεγάλη αξία του παρόντος έργου της Αγκνες Χέλερ είναι ότι επιτρέπει να σκεφτούμε πολύ βαθύτερα και με πολύ μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με τις ανθρώπινες ανάγκες και τη σημασία της έννοιας αυτής στη διαμόρφωση της μαρξικής ανάλυσης. Διότι, από την άποψη αυτή, ο Μαρξ έχει παρεξηγηθεί σοβαρά, όχι λιγότερο από τους «μαρξιστές». Η ίδια η επιστημονική ποιότητα της ανάλυσής του για τη σύγχρονη φάση της ανθρώπινης κοινωνίας έχει, όπως ήταν, στραφεί εναντίον του, υπό την έννοια ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να τον ακολουθούν μιλώντας για το τι είναι και τι υπήρξε, καιφαίνεται ότι έχουν χάσει την ευαισθησία για το γεγονός ότι οι ιστορικές δυνάμεις, οι ζωντανές δραστηριότητες των ανθρώπων και η συνείδησή τους πιέζουν ιδιαίτερα αρνητικά τις «φυσικές τάσεις» της αγοράς και του εμπορευματικού συστήματος. Έφτασε η στιγμή να μας απασχολήσει περισσότερο το εναλλακτικό πρόβλημα: πώς να οργανώσουμε τα ουσιώδη ζητήματα της κοινωνικής ύπαρξης και της ανθρώπινης επιβίωσης, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε καλύτερες δυνατότητες ικανοποίησης, πιο άμεσα και απλούστερα, των πραγματικών αναγκών των σκεπτόμενων, μεφαντασία, δρώντων, στοργικών ανθρώπινων όντων. …

Η μελέτη της Αγκνες Χέλερ μάς επιτρέπει να σκεφτούμε σχετικά με αυτά τα προβλήματα από την πλευρά της σοσιαλιστικής θεωρίας και να κοιτάξουμε πέρα από την περιοριστική δομή του καπιταλισμού και της οικονομίας της αγοράς. Σήμερα, πάρα πολλά πολιτικά και οικονομικά επιχειρήματα καταλήγουν στις προκαταλήψεις ενός οικονομικού συστήματος που στην πράξη ελέγχεται από την αγορά και το χρηματικό της σύστημα, και το οποίο δεν μπορεί να ελέγξει την αγορά και τις νομισματικές δυνάμεις που εξουδετερώνουν όλες τις προσπάθειές μας να ικανοποιήσουμε πιο αποτελεσματικά τις ανάγκες των ανθρώπων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΛΕΘΡΟΝ 
Μετάφραση : ΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΟΥΚΑΣ 
Σελίδες : 190 
ISBN : 978-960-348-310-6 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση