Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 2015
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ INTERNET
  • ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 2015
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:85.00 € 
μόνο 76.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 2015
(108151704)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΡΧΕΣ-ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ

Στο βιβλίο αυτό παρουσιάζονται οι θεωρητικές γνώσεις, που είναι απαραίτητες για την κατανόηση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ), από την συμπεριφορά καταναλωτή μέχρι την οικονομική θεωρία του ανταγωνισμού. Επίσης, το βιβλίο παρουσιάζει τα πιο σύγχρονα θέματα που σχετίζονται με το ΗΕ, όπως αυτά περιγράφονται από μια διεπιστημονική ομάδα ειδικών, σε διάφορους τομείς, όπως, π.χ., από τον ανώτερο αντιπρόεδρο μιας εταιρείας Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οι συγγραφείς παρέχουν συνδέσεις προς ιστότοπους, πολλές ασκήσεις και εκτεταμένες παραπομπές, για να συμπληρώσουν τις παρουσιάσεις των θεωρητικών θεμάτων. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου, περιέχεται επίσης μια λίστα ασκήσεων με ηλεκτρονικές συνδέσεις προς ιστότοπους.

Επιπλέον, παρουσιάζονται παραστατικά παραδείγματα από μεγάλους οργανισμούς, μικρές επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους και υπηρεσίες, κυβερνήσεις και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, από όλο τον κόσμο, για να επιδειχθούν όλες οι αρχές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Αυτά τα παραδείγματα, τα οποία συλλέχτηκαν από ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες του χώρου, δείχνουν στον αναγνώστη τις δυνατότητες του ΗΕ, το κόστος και την αιτιολόγησή του και τους καινοτόμους τρόπους με τους οποίους οι οργανισμοί χρησιμοποιούν το ΗΕ στις λειτουργίες τους.

Σε αυτή την έκδοση (οι προηγούμενες Αγγλικές εκδόσεις εκδόθηκαν από τον εκδοτικό Οίκο Pearson/Prentice Hall, ενώ όλες έχουν εκδοθεί στα Ελληνικά από τον Εκδοτικό μας Οίκο), οι συγγραφείς εισάγουν τις πιο σύγχρονες τάσεις του ΗΕ, περιλαμβανομένων και των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, της κοινωνικής δικτύωσης, της κοινωνικής συνεργασίας, των καινοτομιών και της χρήση των κινητών επικοινωνιών.

Πρόσθετο Υλικό Διατίθεται στο springerlink.com

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. 
Μετάφραση : ΣΑΜΑΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 
Σελίδες : 816 
ISBN : 978-960-512-699-5 
Σχήμα : 21Χ28 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση