Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΤΟ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΤΟ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΤΟ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
(108150807)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΩΣ ΟΙ GOOGLE, APPLE, FACEBOOK, AMAZON ΚΑΙ MICROSOFT ΠΗΡΑΝ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΑΣ ΖΩΗΣ

Η ζωή όλων μας, λιγότερο ή περισσότερο συνειδητά, έχει εγκατασταθεί τα τελευταία δέκα χρόνια σε μια ψηφιακή πραγματικότητα: η εργασία, η ψυχαγωγία, η εκπαίδευση, η συνολική επικοινωνία, η επαφή με το Κράτος, τα δίκτυα των φίλων, όλη η καθημερινότητα εν τέλει, όλα έχουν εγκατασταθεί στην εποχή των ψηφιακών τεχνολογιών. Ακόμη και να ήθελε κανείς να ξεφύγει από αυτήν την πραγματικότητα δεν θα μπορούσε - όμως η ουσία βρίσκεται αλλού: όλο και περισσότερο, όλο και περισσότεροι επιλέγουμε την λειτουργία μέσα από το ψηφιακό σύμπαν.

Ενώ όμως στο ξεκίνημά της η ψηφιακή αυτή εποχή είχε περιγραφεί ως ένα εκ φύσεώς του δημοκρατικό, συμμετοχικό και αποκεντρωμένο μέσο, η Εποχή του Διαδικτύου ταχύτατα αποδείχθηκε ότι λειτουργεί σαν ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον, με σκληρούς και ανυποχώρητους κανόνες. Οι μεγάλοι το χώρου - η Google, η Apple, το Facebook,η Amazon, η Microsoft: ο ορισμός του ολιγοπωλίου - μέσα από το οικονομικό πρότυπο λειτουργίας τους δεν έχουν μόνο διαμορφώσει με κλειστό τρόπο την διαδικτυακή πραγματικότητα. Όπως φάνηκε εντελώς πρόσφατα και με την υπόθεση Cambridge Analytica και την πολύκροτη δίωξη κατά του Μαρκ Ζάκερμπεργκ της Facebook σε ΗΠΑ και Ευρώπη, η απογείωση του ανταγωνισμού ήρθε να αγκαλιάσει τον έλεγχο της πολιτικής και κοινωνικής ζωής.

Στο βιβλίο αυτό του Νίκου Σμυρναίου, η αφήγηση του πώς δημιουργήθηκε αυτό το ψηφιακό σύμπαν, πώς έχει εκτραπεί σε ένα κλειστό παραγωγικό μοντέλο, πώς η εμπορευματοποίηση των σχέσεων επικράτησε ολοκληρωτικά, πώς προσδοκίες διαψεύσθηκαν και κυριαρχίες εγκαθιδρύθηκαν, έρχεται να δέσει με την προσπάθεια να καταδειχθεί σαν πώς προδιαγράφεται το μέλλον.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
Σελίδες : 155 
ISBN : 978-960-7800-79-4 
Σχήμα : 16Χ23,5 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση