Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ 108147814

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 9.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 10.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 10.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
108147814
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο γενικό σχολείο έχει καθιερωθεί ως παγκόσμια εκπαιδευτική πολιτική. Θεωρείται ζήτημα μείζονος σημασίας καθώς η δημιουργία ενός κατάλληλου περιβάλλοντος ένταξης στη σχολική κοινότητα μπορεί να συμβάλλει στην ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στην κοινωνία αργότερα.

Τι είναι όμως η ένταξη; Ποια τα οφέλη της ένταξης στην κοινότητα του γενικού σχολείου για τους μαθητές με και χωρίς αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες; Ποια η Στάση των μαθητών χωρίς αναπηρία απέναντί τους; Μπορεί να συμβάλλει η εκπαίδευση στο σχολείο στην αλλαγή της Στάσης των μαθητών χωρίς αναπηρία και πώς;

Το παρόν σύγγραμμα απαντά στα ερωτήματα και εστιάζει στην ένταξη των μαθητών με αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής στο γενικό σχολείο καθώς είναι ένα από τα μαθήματα που ενδείκνυνται για τη δημιουργία κατάλληλου περιβάλλοντος ένταξης. Αναφέρεται σε αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και σε προβληματισμούς που αφορούν την ένταξη των μαθητών με αναπηρία ή με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στις τάξεις γενικής εκπαίδευσης των σχολείων στην Ελλάδα και ειδικότερα στις τάξεις της Φυσικής Αγωγής.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΓΡΑΦΗΜΑ 
Σελίδες : 150 
ISBN : 978-618-5271-33-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση