Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΩΣ ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΔΙΚΙΑΣ 108143406

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΩΣ ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΔΙΚΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 23.76 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 26.40€ 
Προτεινόμενη λιανική 26.40 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΩΣ ΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΥΔΙΚΙΑΣ
108143406
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Όταν το 2010 ενσωματώθηκε στην ελληνική έννομη τάξη η οδηγία 2008/52/ΕΚ για ορισμένα θέματα διαμεσολάβησης σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις, ελάχιστοι πίστευαν ακόμα και στη δυνατότητα εφαρμογής του θεσμού. Έτσι, αν και ο Ν. 3898/2010 αποτέλεσε ουσιαστικά την επίσημη εισαγωγή μεθόδων εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών στην ελληνική νομοθεσία, στην πραγματικότητα επτά χρόνια μετά ο νέος θεσμός δεν έχει ακόμα επιτύχει να εδραιωθεί.

Η παρούσα μελέτη έχει ως κύριο στόχο να αποδείξει ότι η διαμεσολάβηση μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα ευρύ πλέγμα εννόμων σχέσεων. Αναλύει τόσο τη δυνατότητα εφαρμογής της στο πιο σύγχρονο και ενδεχομένως πιο προφανές -στις περιπτώσεις διευθέτησης ληξιπρόθεσμων οφειλών ιδιωτών ή επιχειρηματιών- όσο και σε λιγότερο προφανείς τομείς, όπως είναι οι διαφορές που προκύπτουν σε συναλλαγές εκτός καταστήματος στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου ή στο πεδίο αρμοδιότητας της ΕΕΤΤ και του ΤΕΕ.

Μέσα από αυτή την προσπάθεια υπογραμμίζονται οι ουσιώδεις ωφέλειες μιας διαδικασίας πλήρως δικαιικής, ως θεσμού του ουσιαστικού δικαίου, αλλά ταυτόχρονα εξωδικαστικής, αφού συντελείται εκτός των δικαστικών αιθουσών και έχει ως κύριο στόχο την εξεύρεση μιας κοινώς αποδεκτής λύσης, που θα ικανοποιεί δηλαδή αμοιβαία τα μέρη. Μιας διαδικασίας η οποία προκρίνει τον ουσιαστικό και ειλικρινή διάλογο, απεκδυόμενο από κάθε ιδιοτελή βούληση «νίκης επί του αντιπάλου» και αυτό διότι η διαμεσολάβηση είναι μία διαδικασία win-win, όπου δηλαδή κάθε μέρος κερδίζει. Η εδραίωση μιας διαδικασίας η οποία δεν θα προωθεί την αντιδικία, αλλά την εξεύρεση της χρυσής τομής, στην οποία οι δικηγόροι δεν θα αγορεύουν εις μάτην, αλλά θα είναι σύντομη σηματοδοτεί την επιστροφή της νομικής πρακτικής στον δρόμο της ευθυδικίας μέσω της συμφωνίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. 
Σελίδες : 544 
ISBN : 978-960-08-0769-1 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση