Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 108141124

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 37.10 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 37.10€ 
Προτεινόμενη λιανική 37.10 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
108141124
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό αναφέρεται στον Οικονομικό Προγραμματισμό των Επιχειρήσεων. Προσπαθεί να προσεγγίσει σε απλή γλώσσα τα θεματικά πεδία που αναλύονται παρουσιάζοντας την απαραίτητη θεωρία αλλά και μεθοδολογία για την επίλυσή τους ώστε αυτά να καταστούν εργαλεία για τους φοιτητές πρωτίστως, αλλά και για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να αποκτήσει γνώσεις στην κατάρτιση του προϋπολογισμού. Το βιβλίο έχει δομηθεί σε τέσσερα μέρη.

Το Πρώτο Μέρος που αποτελείται από πέντε κεφάλαια, πραγματεύεται την Επιχείρηση και τις Μορφές Αγορών μέσα στις οποίες αυτή δρα και λειτουργεί. Γίνεται προσπάθεια να κατανοήσει ο αναγνώστης τις συνθήκες λειτουργίας των μορφών αγορών, τον τρόπο ισορροπίας της επιχείρησης σε κάθε μορφή αγοράς και τις βασικές έννοιες της παραγωγής και του κόστους. Αναλύονται διεξοδικά ο πλήρης ανταγωνισμός, το μονοπώλιο, ο μονοπωλιακός ανταγωνισμός και το ολιγοπώλιο. Η ανάλυση των μορφών αγορών κρίθηκε αναγκαία για να σχηματίσει ο αναγνώστης ολοκληρωμένη εικόνα του οικονομικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο λειτουργεί η επιχείρηση και πως αυτό μπορεί να επηρεάσει την λειτουργία της.

Το Δεύτερο Μέρος που αποτελείται από δυο κεφάλαια, πραγματεύεται τις Τεχνικές Επιχειρηματικών Αποφάσεων, δηλαδή τα εργαλεία που έχει ο σύγχρονος manager στα χέρια του τα οποία τον βοηθούν στη λήψη των αποφάσεών του μέσα σε ένα ανταγωνιστικό και αβέβαιο περιβάλλον. Γίνεται εκτενής αναφορά στις μεθόδους αριστοποίησης δηλαδή στην εύρεση της βέλτιστης λύσης αφενός μεν μέσα από μια οικονομική προσέγγιση και αφετέρου μέσα από μια μαθηματική προσέγγιση (ποσοτικές μέθοδοι και γραμμικός προγραμματισμός). Οι τεχνικές που αναλύονται βοηθούν κυρίως τον προγραμματισμό των αποφάσεων βραχυχρόνια αλλά και μεσοχρόνια. Για τα προγράμματα μεγαλύτερης διάρκειας που στην ουσία αποτελούν το στρατηγικό προγραμματισμό των επιχειρήσεων, η αναφορά είναι μεν επαρκής αλλά όχι εκτενής δεδομένου ότι απαιτούνται βαθύτερες θεωρητικές γνώσεις της χρηματοοικονομικής διοίκησης που ξεφεύγουν από τα όρια και τους στόχους του παρόντος βιβλίου. Οι εξειδικευμένες θεωρητικές γνώσεις της χρηματοοικονομικής διοίκησης καθώς και τα σύγχρονα και πολύπλοκα χρηματοπιστωτικά προϊόντα αποτελούν αντικείμενο του επόμενου συγγραφικού μας έργου.

Το Τρίτο Μέρος που αποτελείται από τρία κεφάλαια, αναφέρεται στη Χρηματοοικονομική Ανάλυση. Συγκεκριμένα, μετά από μία γενική αναφορά στις έννοιες της χρηματοοικονομικής λογιστικής και ειδικότερα στην ανάλυση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων, αναφερόμαστε στη διοίκηση του κεφαλαίου κινήσεως και στις κατηγορίες των περιουσιακών στοιχείων που το συνθέτουν. Παρατίθενται απλά παραδείγματα ώστε οι έννοιες να γίνουν πλήρως κατανοητές και ο αναγνώστης να εξοικειωθεί με τις διαδικασίες που ακολουθούνται για τον προσδιορισμό του κεφαλαίου κινήσεως και ταυτόχρονα να κατανοήσει τη σημαντικότητά του. Το τρίτο μέρος κρίνεται ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για να μπορεί ο αναγνώστης να κατανοήσει πώς συντάσσονται οι προβλεπόμενες χρηματοοικονομικές καταστάσεις μέσα από τις οποίες προκύπτουν τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία για το σχεδιασμό της μελλοντικής πορείας της επιχείρησης.

Το Τέταρτο Μέρος που αποτελείται από οκτώ κεφάλαια, αναφέρεται στην Κατάρτιση του Προϋπολογισμού της επιχείρησης, τόσο στο σύνολό του όσο και στους επιμέρους προϋπολογισμούς κατά λειτουργία της επιχείρησης μέσα από μια μεθοδική παρουσίαση των βασικών αρχών που διέπουν την κατάρτιση του προϋπολογισμού και των βασικών παραμέτρων που οδηγούν στην ολοκλήρωσή του και εφαρμογή του. Έχει καταβληθεί προσπάθεια ώστε οι έννοιες και η ακολουθούμενη μεθοδολογία για τη σύνταξη του προϋπολογισμού να είναι όσο το δυνατόν απλές. Αυτό διότι προορίζεται κυρίως για χρήση των φοιτητών και συνεπώς ο σκοπός του είναι εκπαιδευτικός. Ταυτόχρονα όμως, δίνει τη δυνατότητα στον οποιονδήποτε αναγνώστη να κατανοήσει την τεχνική κατάρτισης και εφαρμογής του προϋπολογισμού της επιχείρησης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ 
Σελίδες : 464 
ISBN : 978-960-595-000-2 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2015 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση