Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΑ ΜΜΕ 108141103

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΑ ΜΜΕ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 17.82 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 19.80€ 
Προτεινόμενη λιανική 19.80 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΑ ΜΜΕ
108141103
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ

Πυρήνας του βιβλίου αυτού είναι η έρευνα "Η Εικόνα της Ελλάδας σε ξένα και ελληνικά ΜΜΕ για τα έτη 2010-2013" που πραγματοποιήθηκε από το Εργαστήριο Τεχνών και Πολιτιστικής Διαχείρισης του Τμήματος ΕΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με την χορηγία του τέως πρύτανη Μιχάλη Σταθόπουλου, υπό την διεύθυνση της καθηγήτριας Πέπης Ρηγόπουλου, και την συμβολή της καθηγήτριας Μυρτώς Ρήγου. Η ερευνητική ομάδα αποτελούνταν από τους μεταπτυχιακούς ερευνητές και διδάκτορες: Αρχοντούλα Βαρβάκη, Μαίρη Μελανίτη, Δημήτρη Παπαχαραλάμπους, Παναγιώτη Σωτήρη και Θωμά Τσακαλάκη. Η έρευνα αυτή αφορούσε στην στερεοτυπική εικόνα που προωθούσαν γερμανικά κυρίως και αγγλικά ΜΜΕ, και όχι μόνον, σχετικά με την Ελλάδα των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων, καθώς και στην υποδοχή -και απόρριψη ή ενσωμάτωση- της εικόνας αυτής από ελληνικά Μέσα. Σε μια πρώτη μορφή παρουσιάστηκε στο συνέδριο "Η εικόνα της Ελλάδας: Πολιτισμός και ΜΜΕ", που διοργάνωσε το Εργαστήριο Τεχνών και Πολιτιστικής Διαχείρισης τον Μάιο του 2015.

Εδώ παρουσιάζεται η ολοκληρωμένη μορφή της έρευνας αυτής, που επεκτείνεται μέχρι το 2015-16, περιλαμβάνοντας την περίοδο μετά την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, το δημοψήφισμα και το προσφυγικό φαινόμενο, που έφτασε το 2015 σε εκρηκτικό σημείο. Περιλαμβάνονται ακόμη ο πρόλογος του Νάνου Βαλαωρίτη, η εκτενής εισαγωγή της Πέπης Ρηγόπουλου και η σχετική με το προσφυγικό μαρτυρία της Έφης Λατσούδη, βραβευμένης για τη δράση της στην Λέσβο. Δημοσιεύονται επίσης, εκτός από το φωτογραφικό υλικό τεκμηρίωσης, εκατόν πενήντα γελοιογραφίες από ένα σύνολο δέκα καταγεγραμμένων χιλιάδων και την ανάλυση χιλίων πεντακοσίων απ' όλον τον κόσμο. Το μέρος της έρευνας που είχε να κάνει με τα αγγλικά Μέσα έχει δημοσιευτεί ήδη στο βιβλίο "Έλληνες, διεφθαρμένοι, τεμπέληδες και απείθαρχοι", από τον Θωμά Τσακαλάκη.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. 
Σελίδες : 256 
ISBN : 978-960-08-0743-1 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση