Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Παιδική Λογοτεχνία
Παραμύθια
Εκπαιδευτικά
Βιβλία Δραστηριοτήτων
Προσχολικά
Διάφορα
Γιορτινά
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΙ ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ ΔΕ ΦΟΡΑΝΕ ΠΙΠΙΛΑ 108139955

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΙ ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ ΔΕ ΦΟΡΑΝΕ ΠΙΠΙΛΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 3.92 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 4.90€ 
Προτεινόμενη λιανική 4.90 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΙ ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ ΔΕ ΦΟΡΑΝΕ ΠΙΠΙΛΑ
108139955
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ - ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ -ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ - ΣΕΒΑΣΜΟΣ -ΑΔΕΛΦΙΚΗ ΣΧΕΣΗ-ΥΠΟΜΟΝΗ - ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ -ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ -ΘΕΤΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ για παιδιά 3 έως 6 ετών, που μιλούν με χιούμορ, τρυφερότητα και φαντασία για τις ανησυχίες, τους φόβους και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σ' αυτή την ηλικία.

Ο μικρός υπερήρωας της ιστορίας είναι πολύ ευχαριστημένος με την υπερβοηθό του. Το μόνο πρόβλημα είναι πως εκείνη μασουλάει συνέχεια την πιπίλα της, κι αυτό το «ΝΙΑΚ, ΝΙΑΚ» δεν τον αφήνει να συγκεντρωθεί. Ώσπου καταστρώνει ένα σχέδιο για να ξεφορτωθούν μια και καλή την πιπίλα.

Δυο λόγια για τους γονείς ...

Αγαπητοί γονείς... Είστε κι εσείς ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ. Η συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών σας είναι μια πολύ δύσκολη δουλειά, και βρίσκεται κυρίως στα χέρια σας.

Η σειρά ΟΙ ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ, με πρωταγωνιστές τον Έκτορα και τη Χλόη, διαπραγματεύεται τις ανησυχίες, τους φόβουςκαι τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα παιδιά από 3 έως 6 ετών. Αν το παιδί νιώθει πως είναι υπερήρωας, όλα φαντάζουν στα μάτια του ευκολότερα!

Στο ΟI ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ ΔΕ ΦΟΡΑΝΕ ΠΙΠΙΛΑ ο Έκτορας και η Χλόη κάνουν ένα σωρό πράγματα μαζί. Όμως η πιπίλα της Χλόης αποτελεί μεγάλο εμπόδιο: όχι μόνο τη μασουλάει συνεχώς κάνοντας έναν ενοχλητικό θόρυβο, αλλά δε συγκεντρώνεται και στα καθήκοντά της! Ο Έκτορας, ως μεγάλος αδελφός, καταστρώνει ένα έξυπνο σχέδιο για να πείσει τη Χλόη να παρατήσει την πιπίλα. Μα και η Χλόη είναι πια έτοιμη γι' αυτό το μεγάλο βήμα, και ανταποκρίνεται άμεσα. Η ιστορία αναδεικνύει τη θετική αλληλεπίδραση ανάμεσα στα αδέλφια, αφού και ο Έκτορας νιώθει σημαντικός, και η Χλόη εγκαταλείπει μια κακή συνήθεια αξιοποιώντας τη συναισθηματική νοημοσύνη της.

Στόχος του βιβλίου είναι η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης. Διαβάστε το μαζί με τα παιδιά σας, αφήστε τα να χαζέψουν τις εικόνες, ζητήστε τους να σχολιάσουν την ιστορία, επεκτείνετε το παιχνίδι με τους υπερήρωες και έξω από το βιβλίο. Γιατί κάθε παιδί είναι ένας μικρός υπερήρωας!

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΕΔΡΟΣ 
Σελίδες : 24 
ISBN : 978-960-04-4786-6 
Σχήμα : 19Χ19 
Σειρά : ΟΙ ΥΠΕΡΗΡΩΕΣ 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2017 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση