ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ 108139299

Παράδοση σε 2-3 μέρες

«ΕΜΕΙΣ» ΚΑΙ «ΑΛΛΟΙ» ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο ρόλος της σχολικής Ιστορίας όχι ως απλού μεταδότη γνώσεων αλλά και ως εργαλείου διαμόρφωσης στάσεων, συμπεριφορών και νοοτροπιών. Παρουσιάζεται μια έρευνα για τα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας της Ε' τάξης του Δημοτικού Σχολείου και γίνεται απόπειρα να απαντηθούν κρίσιμα ερωτήματα: Ποια εικόνα προβάλλεται για τους Έλληνες και ποια για τους "άλλους" λαούς; Ποια συλλογική νοοτροπία εκφράζουν ή επιχειρούν να διαμορφώσουν; Πώς διαφοροποιούνται τα παραπάνω με βάση το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της κάθε εποχής;
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από προκλήσεις οικουμενικής φύσης και, ταυτόχρονα, από την έξαρση του εθνικισμού και του ρατσισμού, ο ρόλος της εκπαίδευσης με τη διαμορφωτική της δύναμη έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να συμβάλλει στη δημόσια συζήτηση για το είδος του σχολείου που θέλουμε και απευθύνεται σε όλους/ες, ιδιαίτερα στα άτομα που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Είδατε πρόσφατα
-
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Περισσότερα -
ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΙΩΝΩΝ
Περισσότερα -
ΚΛΑΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝ...
Περισσότερα -
Η ΦΟΝΙΚΗ ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ
Περισσότερα -
ΓΑΝΤΙΑ SEMPERCARE NITRILE ΧΩΡΙΣ ΠΟΥΔΡΑ ΛΕΥΚΑ ...
Περισσότερα -
STARTEN WIR A1 GLOSSAR
Περισσότερα -
COOL CAS 2
Περισσότερα -
TWISTED SERIES 4-BOOK BOXED SET
Περισσότερα -
ΝΟΥΣ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2008
Περισσότερα -
ΜΑΘΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |