ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ 108139299
Παράδοση σε 2-3 μέρες
«ΕΜΕΙΣ» ΚΑΙ «ΑΛΛΟΙ» ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο ρόλος της σχολικής Ιστορίας όχι ως απλού μεταδότη γνώσεων αλλά και ως εργαλείου διαμόρφωσης στάσεων, συμπεριφορών και νοοτροπιών. Παρουσιάζεται μια έρευνα για τα σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας της Ε' τάξης του Δημοτικού Σχολείου και γίνεται απόπειρα να απαντηθούν κρίσιμα ερωτήματα: Ποια εικόνα προβάλλεται για τους Έλληνες και ποια για τους "άλλους" λαούς; Ποια συλλογική νοοτροπία εκφράζουν ή επιχειρούν να διαμορφώσουν; Πώς διαφοροποιούνται τα παραπάνω με βάση το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο της κάθε εποχής;
Σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από προκλήσεις οικουμενικής φύσης και, ταυτόχρονα, από την έξαρση του εθνικισμού και του ρατσισμού, ο ρόλος της εκπαίδευσης με τη διαμορφωτική της δύναμη έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Στόχος της παρούσας μελέτης είναι να συμβάλλει στη δημόσια συζήτηση για το είδος του σχολείου που θέλουμε και απευθύνεται σε όλους/ες, ιδιαίτερα στα άτομα που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Είδατε πρόσφατα
-
ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Περισσότερα -
ΕΛΛΗΝΟΣΟΥΗΔΙΚΟΙ ΣΟΥΗΔΟΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Περισσότερα -
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΟΜΟΣ 4
Περισσότερα -
ΚΛΑΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝ...
Περισσότερα -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΣ...
Περισσότερα -
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ 3
Περισσότερα -
ΓΝΩΜΙΚΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΡΩΜΑΙΩΝ
Περισσότερα -
TΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΡΙΑ ΠΑ...
Περισσότερα -
CANCIONERO
Περισσότερα -
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΗΜΑΤΟΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΟΥ ΧΡ...
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


