Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΧΟΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΟΒΙΑ 108138796

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΧΟΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΟΒΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΧΟΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΦΟΒΙΑ
108138796
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΑ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΝΩΣΙΑΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ

Το παρόν εγχειρίδιο αποτελεί ένα δομημένο πρόγραμμα ομαδικής Γνωσιακής-Συμπεριφοριστικής Θεραπείας για το Κοινωνικό Αγχος. Πρόκειται για μία βραχεία παρέμβαση δέκα 3ωρων συνεδριών, δομημένη με τέτοιο τρόπο ώστε να μεταδίδει στα μέλη της ομάδας τις βασικές αρχές του γνωσιακού-συμπεριφοριστικού μοντέλου θεραπείας, και, παράλληλα, να προσφέρει ψυχοεκπαίδευση στο κοινωνικό άγχος, εκπαιδεύοντας τους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν τις κατάλληλες τεχνικές.

Οι βασικοί στόχοι της παρέμβασης είναι να μειώσουν οι θεραπευόμενοι τις δυσλειτουργικές συμπεριφορές που υιοθετούν σε κοινωνικές καταστάσεις, τις οποίες οι ίδιοι θεωρούν προβληματικές, καθώς και το κοινωνικό άγχος. Επιμέρους στόχοι της παρέμβασης είναι οι εξής:

1. Να αποκτήσουν γνώσεις γύρω από το τι είναι κοινωνικό άγχος, πώς γεννιέται, πώς συντηρείται και τι συνέπειες έχει στη ζωή τους.
2. Να μάθουν τις βασικές αρχές του γνωσιακού-συμπεριφοριστικού μοντέλου θεραπείας.
3. Να αναγνωρίσουν οι θεραπευόμενοι τα πραγματικά συναισθήματα στις ανάγκες, τις επιθυμίες και τα δικαιώματά τους.
4. Να φέρουν στην επιφάνεια τις δυσλειτουργικές αυτόματες σκέψεις, εκείνες, δηλαδή, που προκαλούν το άγχος και τα δύσφορα συναισθήματά τους.
5. Να αναγνωρίσουν με ποιες συμπεριφορές μπορούν να πραγματοποιούν τις επιθυμίες και να καλύπτουν τις ανάγκες τους.
6. Να μάθουν να αντιλαμβάνονται τα δικαιώματα και τις επιθυμίες τους και τις απαιτήσεις των άλλων απέναντί τους.
7. Να κατανοήσουν τον ρόλο των ποικίλων κοινωνικών καταστάσεων και να ρυθμίσουν τη συμπεριφορά τους στην εκάστοτε περίπτωση.
8. Να εξασκήσουν τη διεκδικητική συμπεριφορά σε σχέση με το τι αναμένουν οι άλλοι από αυτούς.
9. Να μάθουν να αναγνωρίζουν τα όρια που διαχωρίζουν τη διεκδικητική συμπεριφορά από την επιθετική και τη μη διεκδικητική.
10. Να κατανοήσουν τα πλεονεκτήματα της διεκδικητικής συμπεριφοράς και την αναγκαιότητα της αλλαγής της συμπεριφοράς τους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΙΕΘΣ 
Σελίδες : 288 
ISBN : 978-618-81522-3-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Έτος έκδοσης : 2015 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση