Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ 108136968

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 13.51 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 18.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ
108136968
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο Ράιχ αποκαλύπτει τους μύθους που συνέβαλαν στην υπονόμευση της δημοκρατίας από τις μεγάλες εταιρείες: ότι όλοι οι εργαζόμενοι αμείβονται ανάλογα με την «αξία» τους, ότι η αύξηση του κατώτατου μισθού έχει ως συνέπεια τη μείωση των θέσεων εργασίας, ότι οι εταιρείες πρέπει να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των μετόχων και όχι των εργαζομένων.

Μας δείχνει ότι οι κρίσιμες επιλογές που καλούμαστε να κάνουμε δεν αφορούν το μέγεθος του κράτους, αλλά υπέρ ποιου λειτουργεί το κράτος: ότι δεν πρέπει να επιλέξουμε ανάμεσα στην ελεύθερη αγορά και το «μεγάλο» κράτος, αλλά ανάμεσα σε μια αγορά που είναι οργανωμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργεί μια εκτεταμένη ευημερία και σε μια αγορά που είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να διοχετεύει τα περισσότερα κέρδη σε όσους βρίσκονται στην κορυφή της εισοδηματικής κλίμακας.

Ο πραγματιστής και αισιόδοξος Ράιχ θεωρεί ότι, αν αυξηθεί η αντισταθμιστική ισχύς όλων μας, θα μπορέσουμε να αναστρέψουμε τη διολίσθηση προς την ανισότητα και τον περιορισμό των ευκαιριών.

Ίσως κανείς δε γνωρίζει τόσο καλά πώς αλληλοτέμνονται τα οικονομικά με την πολιτική όσο ο Ρόμπερτ Ράιχ και στο βιβλίο αυτό μάς αποκαλύπτει πώς η ισχύς και η επιρροή δημιούργησαν μια νέα ολιγαρχία, συρρίκνωσαν τη μεσαία τάξη και ευθύνονται για την αύξηση της ανισότητας στα εισοδήματα και τον πλούτο τα τελευταία ογδόντα χρόνια.

Ο Ράιχ καθιστά απολύτως σαφές ότι η λατρεία μας για την «ελεύθερη αγορά» είναι προβληματική, αλλά και ότι συγκαλύπτει την ισχύ των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων που στρεβλώνουν την αγορά προς όφελός τους.

Mια ανάλυση που διαλύει τους μύθους, μας δείχνει πώς το οικονομικό σύστημα που βοήθησε την Αμερική να γίνει τόσο ισχυρή μάς απογοητεύει πλέον και μας προτείνει τι να κάνουμε για να το διορθώσουμε.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ 
Σελίδες : 400 
ISBN : 978-960-14-3107-9 
Σχήμα : 14Χ20,5 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2016 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση