Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:31.80 € 
μόνο 28.62 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
(108135823)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2004

Η προεκλογική περίοδος των βουλευτικών εκλογών του 2004 παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού τα μέσα της πολιτικής επικοινωνίας -και ιδιαίτερα ο έντυπος λόγος- χρησιμοποιούνται έντονα από τα δύο κόμματα εξουσίας. Καταλαμβάνει μάλιστα κυρίαρχο ρόλο στη στρατηγική των κομμάτων. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας διαμόρφωσαν στις βουλευτικές εκλογές του 2004 το κατάλληλο επικοινωνιακό περιβάλλον, ώστε να μπορέσουν να επιβάλλουν, αναπαράγοντας τον κομματικό λόγο, την πολιτική των δύο μονομάχων (ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία). Η διαμόρφωση όμως του τελικού εκλογικού αποτελέσματος είναι συνάρτηση περισσότερο πολύπλοκων κοινωνικών διεργασιών αλλά και οικονομικών αιτίων και λιγότερο απόρροια της παρέμβασης του ρόλου και του λόγου των μέσων μαζικής επικοινωνίας, δηλαδή του δείγματος του αθηναϊκού τύπου, που εξετάζουμε στην προεκλογική περίοδο, και το οποίο ασφαλώς και επέδρασε σημαντικά.

Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που συνέβαλαν στη διαμόρφωση του τελικού εκλογικού αποτελέσματος, για να καταδειχθεί ότι η μηντιακή κατασκευή της πολιτικής πραγματικότητας, ναι μεν αναπαράγεται στον τύπο την προεκλογική περίοδο, η παρατηρούμενη ένταση όμως και ο βαθμός της δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα: το αποτέλεσμα της κάλπης είναι διαφορετικό από την προσπάθεια που καταβάλλουν τα μέσα ενημέρωσης και είναι συνάρτηση κοινωνικών και οικονομικών παραγόντων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΜΥΡΜΙΔΟΝΕΣ 
Σελίδες : 424 
ISBN : 978-960-551-012-1 
Σχήμα : 15Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2015 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση