\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
(108135823)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2004 Η προεκλογική περίοδος των βουλευτικών εκλογών του 2004 παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού τα μέσα της πολιτικής επικοινωνίας -και ιδιαίτερα ο έντυπος λόγος- χρησιμοποιούνται έντονα από τα δύο κόμματα εξουσίας. Καταλαμβάνει μάλιστα κυρίαρχο ρόλο στη στρατηγική των κομμάτων. Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας διαμόρφωσαν στις βουλευτικές εκλογές του 2004 το κατάλληλο επικοινωνιακό περιβάλλον, ώστε να μπορέσουν να επιβάλλουν, αναπαράγοντας τον κομματικό λόγο, την πολιτική των δύο μονομάχων (ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία). Η διαμόρφωση όμως του τελικού εκλογικού αποτελέσματος είναι συνάρτηση περισσότερο πολύπλοκων κοινωνικών διεργασιών αλλά και οικονομικών αιτίων και λιγότερο απόρροια της παρέμβασης του ρόλου και του λόγου των μέσων μαζικής επικοινωνίας, δηλαδή του δείγματος του αθηναϊκού τύπου, που εξετάζουμε στην προεκλογική περίοδο, και το οποίο ασφαλώς και επέδρασε σημαντικά. Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που συνέβαλαν στη διαμόρφωση του τελικού εκλογικού αποτελέσματος, για να καταδειχθεί ότι η μηντιακή κατασκευή της πολιτικής πραγματικότητας, ναι μεν αναπαράγεται στον τύπο την προεκλογική περίοδο, η παρατηρούμενη ένταση όμως και ο βαθμός της δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα: το αποτέλεσμα της κάλπης είναι διαφορετικό από την προσπάθεια που καταβάλλουν τα μέσα ενημέρωσης και είναι συνάρτηση κοινωνικών και οικονομικών παραγόντων. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|