Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ Ν.4172/2013 ΚΑΤ ΑΡΘΡΟ ΕΡΜΗΝΕΙΑ 108134839

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ Ν.4172/2013 ΚΑΤ ΑΡΘΡΟ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 75.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 75.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 75.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ Ν.4172/2013 ΚΑΤ ΑΡΘΡΟ ΕΡΜΗΝΕΙΑ
108134839
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι σπουδαιότερες καινοτομίες που εισήγαγε στο ελληνικό φορολογικό σύστημα ο νέος Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος (Ν.4172/2013) συνοψίζονται στις ακόλουθες ρυθμίσεις:

>Υιοθέτησε για μεν τα εισοδήματα των φυσικών προσώπων το αναλυτικό σύστημα φορολογίας, σε τέσσερες κατηγορίες, για δε τα εισοδήματα των νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων το σύστημα του ενιαίου φόρου, σε μια μόνο ενιαία κατηγορία εισοδήματος «από επιχειρηματική δραστηριότητα». Για κάθε κατηγορία προέβλεψε ειδικούς φορολογικούς συντελεστές.

  • Δημιούργησε νέα κατηγορία εισοδήματος από υπεραξία μεταβίβασης ακίνητης περιουσίας.
  • Κατάργησε τον εξωλογιστικό προσδιορισμό του εισοδήματος των επιχειρήσεων και τον αντικατέστησε με τον προσδιορισμό αυτού με κάθε διαθέσιμο μέσο και με νέες τεχνικές μεθόδους.
  • Προέβη σε αναδιατύπωση της έννοιας των μερισμάτων, των τόκων και των δικαιωμάτων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα.
  • Υιοθέτησε τα διεθνή πρότυπα του ΟΟΣΑ, για την καταπολέμηση των πρακτικών φοροδιαφυγής και φοροαποφυγής μεταξύ συνδεδεμένων κυρίως επιχειρήσεων (ρήτρες αντικατάχρησης).
  • Υιοθέτησε τον θεσμό της Αναβαλλόμενης Φορολογικής Απαίτησης για την αντιμετώπιση των ζημιών που υπέστησαν τα νομικά πρόσωπα και κυρίως τα πιστωτικά ιδρύματα από την αναδιάταξη (το γνωστό κούρεμα ) του Ελληνικού δημόσιου χρέους.
  • Μετέφερε στην Ελληνική έννομη τάξη διατάξεις κοινοτικών οδηγιών με αντικείμενο την διευκόλυνση από φορολογική άποψη της αναδιάρθρωσης των κεφαλαιουχικών επιχειρήσεων σε διακρατικό ενδοκοινοτικό επίπεδο (συγχωνεύσεις, διασπάσεις, εισφορές ενεργητικού κτλ.).
  • Ενέταξε την εισφορά αλληλεγγύης στις διατάξεις του ΚΦΕ και προέβλεψε νέο τρόπο υπολογισμού αυτής με βάση το σύστημα της κλιμακωτής προοδευτικότητας .

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
    Σελίδες : 870 
    ISBN : 978-960-568-286-6 
    Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
    Έτος έκδοσης : 2016 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση