SOCIAL MEDIA MARKETING 108133027

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Το βιβλίο αυτό συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές. Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας και χαλιναγωγεί τα δεδομένα κοινωνικών μέσων για να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Τέσσερις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων τις οποίες οι μαρκετίστες μπορούν να αξιοποιήσουν για να επιτύχουν τους στρατηγικούς τους στόχους.
Οι Τέσσερις Ζώνες είναι:
Στη δεύτερη έκδοση του βιβλίου έχουν προστεθεί νέα παραδείγματα, ενώ το νέο βελτιωμένο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον κάνει το κείμενο ευκολοδιάβαστο. Παρουσιάζονται επίσης εξελίξεις του κλάδου και ακαδημαϊκές έρευνες που θα ενημερώσουν πλήρως τους σπουδαστές μάρκετινγκ και επικοινωνίας αλλά και όποιον ενδιαφέρεται για το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είδατε πρόσφατα
-
SOCIAL MEDIA MARKETING
Περισσότερα -
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ROGZ GRINZ ΡΟΖ (S)
Περισσότερα -
ΡΟΛΟΙ ΓΙΑ ΣΚΑΚΙ ΚΑΦΕ
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ SALOMON CROSSAMPHIBIAN SWIFT 2 ΛΑΔΙ ...
Περισσότερα -
ΣΕΤ ΓΑΤΑΣ TRIXIE HARNESS WITH LEAD 26-37CM ΜΑ...
Περισσότερα -
ΠΑΙΧΝΙΔΙ TRIXIE ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΣ ΤΑΪΣΤΡΑ 30CM
Περισσότερα -
ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΟ ΦΟΡΕΜΑ
Περισσότερα -
ΡΙΧΤΑΡΙ ΔΙΘΕΣΙΟ KENTIA FOLLIE FUTON ΓΚΡΙ 75Χ4...
Περισσότερα -
ΝΕΣΕΣΕΡ BZ4591 ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΛΕ
Περισσότερα -
ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΕΠΤΟ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |