Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΕΥΤΥΧΙΑ 108131421

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 26.24 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 29.15€ 
Προτεινόμενη λιανική 29.15 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΕΥΤΥΧΙΑ
108131421
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Αυτό δεν είναι απλώς ένα ακόμη βιβλίο περί ευτυχίας. Ο συγγραφέας, διάσημος ειδικός σε θέματα ευημερίας και συμπεριφοράς, συνδυάζει τις γνώσεις που έχουμε αποκομίσει με τις πιο πρόσφατες έρευνες στα πεδία των οικονομικών και της ψυχολογίας προκειμένου να μας δείξει ότι, για να είμαστε ευτυχισμένοι, πρέπει να συμπεριφερόμαστε με τρόπους που μας προσφέρουν τόσο ευχαρίστηση όσο και αίσθηση σκοπού -καθώς ο ίδιος θεωρεί, με τόλμη και πρωτοτυπία, ότι η ευχαρίστηση και ο σκοπός που βιώνουμε στο πέρασμα του χρόνου αποτελούν βασικά συστατικά της ευτυχίας. Μάλιστα, όσο περισσότερη ευχαρίστηση και αίσθηση σκοπού επιδιώκουμε, σε σχετικά ισορροπημένη αναλογία, τόσο πιο ευτυχισμένοι γινόμαστε. Μόνο που η βέλτιστη ισορροπία είναι διαφορετική για τον καθένα μας, οπότε ο αναγνώστης, με την καθοδήγηση του Dolan, μπορεί να αναζητήσει τη δική του.

Επιπλέον, η ευτυχία καθορίζεται από τα πράγματα και τις καταστάσεις στα οποία μοιράζουμε την προσοχή μας. Κάθε εισροή στην παραγωγική διαδικασία της ευτυχίας μας (το χρήμα, ο γάμος, το σεξ, το βάρος μας, ο τραυλισμός μας, η δουλειά, το μέγεθος του σπιτιού μας) μπορούν να επηρεάσουν τη ζωή μας λιγότερο ή περισσότερο, ανάλογα με την προσοχή που τους δίνουμε. Σε εμάς εναπόκειται να μετατοπίζουμε και να εστιάζουμε την προσοχή μας στα πράγματα που μας κάνουν να νιώθουμε καλύτερα.

Με λεπτό χιούμορ και οξυδέρκεια, ο συγγραφέας αποκαλύπτει σε όλους εμάς πώς μπορούμε να υπερβούμε τις μεροληψίες που μας κάνουν δυστυχείς και να επανασχεδιάσουμε το περιβάλλον μας, ώστε να μπορέσουμε ευκολότερα να βιώσουμε ευτυχία, προσωπική ολοκλήρωση, ακόμη και υγεία. Αλλά και στους φορείς χάραξης πολιτικής αποκαλύπτει τις χρήσεις της επιστήμης της συμπεριφοράς στην αποτελεσματικότερη διαμόρφωση πολιτικής, όπως η αξιολόγηση των άυλων και μη εμπορεύσιμων αγαθών, προσφέροντας συνολικά ένα νέο πρότυπο του ευ ζην στις σύγχρονες κοινωνίες.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΤΟΠΤΡΟ 
Σελίδες : 334 
ISBN : 978-618-5111-45-8 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2016 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση