Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ 108129008

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 18.89 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.99€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.99 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ
108129008
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Ποιες είναι οι εμπορικές, λειτουργικές, επιχειρηματικές και εν γένει διοικητικές παράμετροι που καθιστούν επιτυχημένη μια επιχείρηση Εστίασης και Ψυχαγωγίας;

Αναδεικνύοντας τους παράγοντες που καθορίζουν τη δημιουργία, ίδρυση, και λειτουργία μίας επιχείρησης Εστίασης και Ψυχαγωγίας με σταθερά κερδοφόρα πορεία και παράλληλα καταδεικνύοντας τα σημεία όπου ελλοχεύουν οι κίνδυνοι της αποτυχίας, το βιβλίο φιλοδοξεί να οδηγήσει τον αναγνώστη στην απάντηση του παραπάνω ερωτήματος.

Εξετάζονται οι συνθήκες μέσα στις οποίες ανταγωνίζονται οι επιχειρήσεις του κλάδου (εστι-ατόρια, καφετέριες, ψητοπωλεία, μπαρ, catering, κέντρα διασκέδασης, φούρνοι, αλυσίδες συναφών καταστημάτων, σχετικές επιχειρήσεις εντός ξενοδοχείων, κ.λπ.) σε μια έκδοση η οποία συνδυάζει τη θεωρία με την πράξη και μπορεί να αποτελέσει:

  • Ανάγνωσμα για τους φοιτητές των σχολών διοίκησης επιχειρήσεων και βοήθημα για τους φοιτητές σχολών με ειδίκευση στο αντικείμενο της Εστίασης και Ψυχαγωγίας, Food & Beverage κ.λπ.
  • Πρακτικό οδηγό Διοίκησης Μάρκετινγκ, Διοίκησης Λειτουργιών και Χρηματοοικονομικής Διοίκησης για επιχειρήσεις Εστίασης και Ψυχαγωγίας
  • Εγχειρίδιο για τον επιχειρηματία, είτε δραστηριοποιείται μόνος του είτε μέσω franchise
  • Βοήθημα στον νέο ή στον έμπειρο επιχειρηματία, ο οποίος για πρώτη φορά εισέρχεται στον κλάδο Εστίασης και Ψυχαγωγίας και χρειάζεται να καταστρώσει το επιχειρηματικό του πλάνο
  • Καθοδήγηση για τους επαγγελματίες που συνεργάζονται με επιχειρήσεις του κλάδου
  • Ανάγνωσμα για τα πολυάριθμα στελέχη των επιχειρήσεων του κλάδου τα οποία εξειδικεύονται στο μάρκετινγκ, στη λειτουργία ή στα οικονομικά

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 
    Σελίδες : 320 
    ISBN : 978-960-569-494-4 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Σειρά : BUSINESS 
    Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
    Έτος έκδοσης : 2015 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0

    Είδατε πρόσφατα

    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση