Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ 108127417

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 21.20 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 26.50€ 
Προτεινόμενη λιανική 26.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ
108127417
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΟΣΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ

Το βιβλίο αυτό πραγματεύεται την εμπειρική κοινωνική έρευνα και επικεντρώνεται στις μεθόδους και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται από τους κοινωνικούς επιστήμονες στη συλλογή των κοινωνικών δεδομένων. Σήμερα η έρευνα των κοινωνικών προβλημάτων έχει επεκταθεί σχεδόν σε όλους τους επιστημονικούς και ακαδημαϊκούς τομείς, ενώ οι τεχνικές συλλογής και ανάλυσης των δεδομένων έχουν εξελιχθεί επαρκώς, διασφαλίζοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό την αντικειμενικότητα των αποτελεσμάτων της έρευνας.

Στο παρόν βιβλίο παρουσιάζονται οι κυριότερες τεχνικές συλλογής και ανάλυσης των δεδομένων της έρευνας, οι σχέσεις που δημιουργούνται μεταξύ της κοινωνικής έρευνας, της κοινωνικής θεωρίας και των κοινωνικών προβλημάτων, καθώς και οι βασικότερες μεθοδολογικές θεωρίες και επιστημολογικές αρχές στις οποίες βασίζεται η επιστημονική έρευνα. Ο συλλογικός αυτός τόμος αποτελείται από 13 κεφάλαια που αντικατοπτρίζουν μερικές ερευνητικές μεθόδους, όπως αυτές εφαρμόζονται σε πανεπιστήμια σήμερα στην Ελλάδα, στην Κύπρο και στο εξωτερικό.

Σκοπός των συγγραφέων του συλλογικού αυτού τόμου είναι να καλύψει σχετικές ανάγκες τόσο των φοιτητών/τριών όσο και αυτών που ασχολούνται με τις μεθόδους της κοινωνικής έρευνας. Συγκεκριμένα, να τους βοηθήσει να κατανοήσουν τη χρήση των ποσοτικών και ποιοτικών μεθόδων, παρουσιάζοντας και συνδέοντας τους ενδιαφερόμενους με ένα αρκετά ευρύ δείγμα ερευνών. Επιπρόσθετα, το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές με απώτερο σκοπό να εκτιμήσουν τη διαφορετικότητα των μεθόδων που παρουσιάζονται αλλά και τον τρόπο με τον οποίο συμπληρώνει η μια την άλλη ταυτόχρονα καθιστώντας τους ικανότερους στο να συμβάλουν ουσιαστικότερα στο διάλογο που αφορά τις μεθόδους της κοινωνιολογικής έρευνας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 396 
ISBN : 978-960-02-3110-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2015 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση