ΣΠΟΥΔΑΙΟΝ ΓΕΛΟΙΟΝ 108127060

Παράδοση σε 2-3 μέρες

ΣΗΜΑΙΕΣ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ
Η Μαρία Γεωργούση, διδάκτωρ κλασικής φιλολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, επιχειρεί με μεγάλη επιτυχία να ανατάμει ερμηνευτικά την πολύπλοκη και πολυδύναμη σχέση μεταξύ του σπουδαίου και του γελοίου στην αριστοφανική κωμωδία.
Ειδικότερα, η συγγραφέας, αφορμώμενη κυρίως από προηγούμενες εμβριθείς μελέτες της αναφορικά με τον σημαντικό ρόλο που επιτελούν οι σοφιστικές απηχήσεις σε συγκεκριμένα έργα του Αριστοφάνη, επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στους ποικίλους τρόπους με τους οποίους βαρυσήμαντες απόψεις του Αθηναίου κωμωδιογράφου για οξύτατα πολιτικά και κοινωνικά προβλήματα του καιρού του ανακλώνται μέσα από το παραμορφωτικό κάτοπτρο του ελευθερόστομου κωμικού ονειδισμού του.
Πράγματι, προκαλεί ανεξίτηλη εντύπωση σε θεατές και αναγνώστες η ευστροφία πνεύματος του Αριστοφάνη, ο οποίος με περισσή λεπτότητα και χάρη αναδεικνύει τα μύχια αιτήματα και τους υποκάρδιους πόθους των συμπολιτών του - κυρίως εκείνες τις προσδοκίες, που αφορούν στην φιλειρηνική συνύπαρξη των Αθηναίων με τους Λακεδαιμονίους και τους Πελοποννησίους συμμάχους τους.
Επιπροσθέτως, ομολογούμε χάριτας στην συγγραφέα, η οποία με την διεισδυτική της ανάλυση κατόρθωσε να φωτίσει ανεξερεύνητες έως τώρα πτυχές της αριστοφανικής ρητορικής, καθώς επίσης κατέστησε περισσότερο έκτυπη την πολυστρώματη συμπλοκή οξυδερκούς πολιτικής κριτικής και αχαλίνωτης ευθυμολογίας στα κωμικά έργα του περιλάλητου Αθηναίου ποιητή.

Είδατε πρόσφατα
-
ΣΠΟΥΔΑΙΟΝ ΓΕΛΟΙΟΝ
Περισσότερα -
ΦΟΡΜΑΚΙ NINA CLUB 74 ΒΕΡΑΜΑΝ ΣΧΕΔΙΟ 3 (56 ΕΚ....
Περισσότερα -
ΒΑΛΙΤΣΑ SAMSONITE BASE BOOST SPINNER ΑΥΞΟΜ. 7...
Περισσότερα -
ΨΑΛΙΔΙ ΓΙΑ ΜΠΟΥΚΛΕΣ BABYLISS C325E
Περισσότερα -
ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡ...
Περισσότερα -
ΟΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ
Περισσότερα -
CMP - OEM:CMPCE285AU - LASER PRINTER SUPPLIES
Περισσότερα -
ΚΑΘΙΣΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ CAM CUSHION A-151 ΜΑΥΡΟ/Κ...
Περισσότερα -
ΚΑΣΕΤΙΝΑ MUST MONOCHROME RPET 2 ΘΗΚΕΣ ΣΙΕΛ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |