Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία

ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ 108124298

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 18.01 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
108124298
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΕΛΕΤΗ

Τι ακούστηκε πρώτα: το τραγούδι του ανθρώπου ή ο λόγος του; Ποια ανεξήγητα, μυστικά μονοπάτια ακολούθησαν ο ρυθμός και η μελωδία για να μετασχηματιστούν σ’ έμπνευση και θεσπέσια μουσική; Τι ξυπνάει στον ακροατή το άκουσμα της μουσικής; Τι ρόλο έπαιξε η μουσική στην ανθρώπινη ιστορία και εξέλιξη; Ποια ήταν η -χαμένη για τους σύγχρονους ανθρώπους μουσική των αρχαίων Ελλήνων;

Ο Κώστας Γ. Χαραλαμπίδης θέτει αυτά τα ερωτήματα στο βιβλίο του με τίτλο «Προλεγόμενα στη θεολογία του μουσικού έργου» (Ιωλκός, 2014) και παρατηρεί ότι: 1) Κάθε έργο τέχνης κρύβει τον άνθρωπο-δημιουργό, τα βαθιά πνευματικά του βιώματα και το κίνητρο της καλλιτεχνικής του έκφρασης, 2) Ο καλλιτέχνης, με απόλυτα προσωπικό τρόπο, αποτυπώνει στο έργο που φιλοτεχνεί τον ψυχικό του κόσμο και ό,τι του υπαγορεύει η έμπνευσή του, 3) Μελετώντας και θαυμάζοντας τα ανθρώπινα μεγαλουργήματα, οφείλουμε να εξετάζουμε παράλληλα την εποχή και το περιβάλλον όπου έζησε και διαμορφώθηκε ο δημιουργός τους.

Ποια η διαφορά μεταξύ κοσμικής, θρησκευτικής και εκκλησιαστικής μουσικής; Στην προσπάθειά μας να κατανοήσουμε τη θρησκευτική μουσική, «θεολογούμε» ή απλώς «τεχνολογούμε»; Πόσο επηρέασε η μουσική το χριστιανικό βίωμα, πώς επέδρασε η θεολογία στην εξέλιξή της; Συνέβαλε η Μεταρρύθμιση στη μεγάλη ανάπτυξη της μουσικής στη Δυτική Ευρώπη; Ποια η παρουσία της μουσικής στην Ανατολική και στη Δυτική Εκκλησία, πώς αυτή ενσωματώνεται στη λατρεία;

Σε αυτόν τον προβληματισμό το βιβλίο επιχειρεί να δώσει τεκμηριωμένες απαντήσεις διατρέχοντας τα ιστορικά συμβάντα από τους αρχαίους πολιτισμούς μέχρι την εποχή μας. Ένα θαυμάσιο ταξίδι στον κόσμο της θρησκευτικής μουσικής ανά τους αιώνες. Ένα βιβλίο γλαφυρό, συναρπαστικό, πρωτότυπο, για ειδικούς και μη.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΙΩΛΚΟΣ 
Σελίδες : 544 
ISBN : 978-960-426-804-7 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση