ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ 108123383

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Ο THEODOR ADORNO ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΟΥ SAMUEL BECKETT - Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ
«Όλα είναι παρεξήγηση». Με αυτή τη φράση του Samuel Beckett προς τον Theodor Adorno το 1969, έκλεισε ο κύκλος της συνάντησης μεταξύ δύο ανθρώπων που έμελλε να διαδραματίσει τον δικό της ιδιαίτερο ρόλο στην ιστορία της φιλοσοφικής αισθητικής.
Ο Adorno αναζήτησε στην τέχνη έναν ελάχιστο τόπο αντίστασης απέναντι στην αρνητικότητα της πραγματικότητας, έναν ελάχιστο τόπο για την ελπίδα. Το έργο του Beckett υπήρξε παραδειγματικό ως προς αυτή την κατεύθυνση. Ο Adorno αναγνώρισε σε αυτό, όχι απλώς ένα νέο είδος θεάτρου, αλλά και το υπόδειγμα για τη διατύπωση μίας νέας αισθητικής θεωρίας.
Το σχέδιο της Αισθητικής Θεωρίας υπήρξε αρκετά φιλόδοξο καθώς είναι μοναδικό ίσως, από τον Hegel και μετά, το στοιχείο της συμπληρωματικότητας ανάμεσα στην τέχνη και τη φιλοσοφία, ανάμεσα στην Αισθητική Θεωρία και την Αρνητική Διαλεκτική. Χαρακτηριστική εκδήλωση αυτής της συμπληρωματικότητας, η κριτική που ασκεί ο Adorno στις οντολογικές θεωρήσεις του Martin Heidegger και του υπαρξισμού των J. P. Sartre και Karl Jaspers με αφορμή το Τέλος του Παιχνιδιού του Beckett.

Εκδότης : | ΑΡΜΟΣ |
Σελίδες : | 468 |
ISBN : | 978-960-527-873-1 |
Σχήμα : | 14Χ21 |
Μήνας έκδοσης : | Ιανουάριος |
Έτος έκδοσης : | 2015 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ
Περισσότερα -
ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΡΟΥΧΩΝ 9KG HISENSE WFKV9014
Περισσότερα -
ΕΜΑΓΙΕ ΚΟΥΖΙΝΑ HYUNDAI HYC 6065 M
Περισσότερα -
ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΚΑΦΕΤΙΕΡΑ ESPRESSO ARIETE 1318/02 MO...
Περισσότερα -
ΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ
Περισσότερα -
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Περισσότερα -
ΤΟΣΤΙΕΡΑ XL ΜΕ ΑΠΟΣΠΩΜΕΝΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ESTIA INFIN...
Περισσότερα -
NSW HOLLOW KNIGHT
Περισσότερα -
ΜΟΥΣΙΚΟ ΝΤΟΜΙΝΟ
Περισσότερα -
Η ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |