ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108122941

Εξαντλημένο
Το βιβλίο αυτό επιδιώκει να δώσει εισαγωγικές γνώσεις στο Μάρκετινγκ και απευθύνεται τόσο σε αυτούς που επιθυμούν να έχουν μια γενική εικόνα του, όσο και σε εκείνους που θέλουν να έχουν ένα συνοπτικό βοήθημα και παρακολουθούν προγράμματα κατάρτισης ανέργων σε ΚΕΚ, ΙΕΚ κ.λπ.
Παρουσιάζονται οι βασικές έννοιες και κατευθύνσεις του Μάρκετινγκ, η χρήση του από τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η θέση του στις μεγαλύτερες. Επίσης αναπτύσσονται τα μέσα που χρησιμοποιεί όπως, για παράδειγμα, η έρευνα μάρκετινγκ.
Ακόμα εξετάζονται και αναλύονται χρήσιμες έννοιες για την οικονομική ζωή, π.χ. η συμπεριφορά του καταναλωτή, η μικρομεσαία επιχείρηση, η αγορά, το προϊόν κ.λπ.

Εκδότης : | ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ |
Σελίδες : | 216 |
ISBN : | 978-960-375-135-9 |
Σχήμα : | 17Χ24 |
Σειρά : | ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ |
Έτος έκδοσης : | 2000 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περισσότερα -
PS4 AUTOBAHN - POLICE SIMULATOR 2
Περισσότερα -
PS4 CONCRETE GENIE (PSVR COMPATIBLE)
Περισσότερα -
ΑΕΝΑΟ ΤΑΞΙΔΙ
Περισσότερα -
ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΑΔΗΣ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑ
Περισσότερα -
ΜΗ ΜΕ ΣΗΜΑΔΕΥΕΙΣ ΧΡΟΝΕ
Περισσότερα -
NO PROBLEM BOOK A
Περισσότερα -
ΑΝΝΑ Χ
Περισσότερα -
ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ
Περισσότερα -
ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΑΚΟΥΕΙΝ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |