Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ 108122113

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 15.30 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 17.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 17.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ
108122113
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία έχει κερδίσει, διεθνώς, μεγάλη αναγνώριση, καθώς βασίζεται σε στέρεες και ευρύτερες ενδείξεις για την εύκολη εφαρμογή και αποτελεσματικότητά της. Διαθέτει αξιόλογη ερευνητική τεκμηρίωση έναντι άλλων ψυχολογικών θεραπειών, γι' αυτό προτείνεται από έγκριτα κέντρα ως θεραπεία επιλογής για αρκετές ψυχικές διαταραχές.

Όπως είναι χρήσιμο να έχουμε κάποια γνώση για το παρελθόν ενός ασθενή, προκειμένου να μπορέσουμε να κατανοήσουμε την παρούσα κατάστασή του, έτσι και η μελέτη της πορείας ανάπτυξης της Γνωσιακής Συμπεριφορικής Θεραπείας μπορεί να βοηθήσει στο να κατανοήσουμε τη σύγχρονη μορφή της.

Η σύγχρονη Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία έχει δεχθεί επιρροές αφενός από τη Συμπεριφορική Θεραπεία και αφετέρου από τη Γνωσιακή Θεραπεία, η οποία αναπτύχθηκε από τον A. Beck στα τέλη της δεκαετίας του 1960 και άσκησε μεγαλύτερη επιρροή από το 1970 και μετά.

Στα επόμενα χρόνια η ΣΘ και η ΓΘ αναπτύχθηκαν μαζί, επηρεάζοντας η μία την άλλη, τόσο, που το κράμα που ακολούθησε είναι πλέον γνωστό ως Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία.

Η Ελληνική Εταιρεία Έρευνας της Συμπεριφοράς (ΕΕΕΣ), ως φορέας εκπαίδευσης και προώθησης της Γνωσιακής Συμπεριφορικής Θεραπείας, παρακολουθώντας τις νέες τάσεις στο συγκεκριμένο θεραπευτικό μοντέλο, αποφάσισε να οργανώσει ένα διετούς διάρκειας σεμινάριο σε όσους επαγγελματίες Ψυχικής Υγείας επιθυμούσαν να εκπαιδευτούν.

Το παρόν βιβλίο ουσιαστικά αποτελείται από τις εισηγήσεις σημαντικών επιστημόνων από τον χώρο της Ψυχιατρικής, Ψυχολογίας και Φιλοσοφίας που, με κριτήριο την εμπειρογνωμοσύνη τους, συμμετείχαν ως εισηγητές στο προαναφερόμενο σεμινάριο με θέμα «Νέες τάσεις στη Γνωσιακή Συμπεριφορική Θεραπεία», που έλαβε χώρα στην ΕΕΕΣ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΓΡΗΓΟΡΗ 
Σελίδες : 364 
ISBN : 978-960-333-864-2 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση