Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:23.43 € 
μόνο 21.09 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΣΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
(108118226)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Διδασκαλείο «Αλέξανδρος Δελμούζος», οργάνωσαν μια Ημερίδα με τίτλο «Παιδαγωγική αξιοποίηση των Νέων Μέσων στη διδασκαλία». Οι ανακοινώσεις και οι εισηγήσεις που περιέχονται σε αυτόν τον τόμο και εκδίδονται χάρη στην οικονομική στήριξη του Διδασκαλείου του Π.Τ.Δ.Ε. «Αλέξανδρος Δελμούζος» Πανεπιστήμιο Αιγαίου, δεν μπορούν βεβαίως να καλύψουν το πλήθος των ζητημάτων που αναφέρονται σε ποικίλες διαστάσεις της παιδαγωγικής αξιοποίηση των νέων Μέσων και Τεχνολογιών.

Τα άρθρα του τόμου κατηγοριοποιούνται σε τέσσερις ενότητες γνωστικού ενδιαφέροντος που σχετίζονται: α) με θεωρητικές προσεγγίσεις που διαμορφώνονται στον παιδαγωγικό διάλογο «Νέα Μέσα και Παιδαγωγικά Ζητήματα», β) με την αξιοποίηση των τριτογενών μέσων «κλασικά Μέσα (κινηματογράφος, τηλεόραση και βίντεο) στην Εκπαίδευση», γ) με τη συμβολή των Ειδικών Διδακτικών «Διδακτικές προτάσεις για την αξιοποίηση των Νέων Μέσων στη διδασκαλία» και δ) με ερευνητικές εργασίες που παραπέμπουν σε επίκαιρα ζητήματα και θέματα εφαρμογής που συζητούνται έντονα στον παιδαγωγικό διάλογο και σίγουρα στο μέλλον θα αποτελέσουν πεδίο ακόμη πιο συστηματική έρευνας «Νέα Μέσα, Νέες Προοπτικές» αναφέρεται κυρίως.

Ο ανά χείρας τόμος απευθύνεται σε φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών, σε εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Βαθμίδας (επιμόρφωση και μετεκπαίδευση), σε πολλαπλασιαστές από τον τομέα της Παιδαγωγικής των Μέσων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΙΩΝ 
Σελίδες : 320 
ISBN : 978-960-508-077-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2014 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση