Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Υγεία-Διατροφή
Προσωπική Βελτίωση
Σεξουαλική Αγωγή
Χόμπυ-Σπορ
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΩΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ
  • ΠΩΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:14.90 € 
μόνο 13.41 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΩΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΟΧΗ
(108117309)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο Dale Carnegie (1888-1955) έχει βοηθήσει εκατομμύρια ανθρώπους να σκαρφαλώσουν τη σκάλα της επιτυχίας στην επαγγελματική και την προσωπική τους ζωή με το βιβλίο Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους, που πρωτοκυκλοφόρησε το 1936.

Αυτό το -κλασικό πλέον- βιβλίο-ορόσημο θεωρείται το πιο επιτυχημένο και πιο αξιόπιστο βιβλίο περί κινήτρων όλων των εποχών. Έχουν πουληθεί περισσότερα από 30 εκατομμύρια αντίτυπά του σε όλο τον κόσμο και όποιος το διαβάζει ανακαλύπτει μεγάλες αλήθειες για την ανθρώπινη φύση και την ανθρώπινη επικοινωνία.

Στον σημερινό κόσμο -όπου ολοένα και μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας μας γίνεται μέσω οθονών- οι διδαχές του Κάρνεγκι όχι μόνο εξακολουθούν να ισχύουν, αλλά γίνονται όλο και κρισιμότερες. Για να δείξει τους πολλούς τρόπους με τους οποίους εξακολουθούν να ισχύουν οι σοφές αυτές διδαχές, η Dale Carnegie & Associates, Inc. προσάρμοσε τις οδηγίες και τις συμβουλές του Κάρνεγκι στη δύσκολη, ψηφιακή εποχή. Έτσι, το πρώτο και καλύτερο βιβλίο του είδους του κάνει μια νέα αρχή, για να δαμάσει τις πολυπλοκότητες των σύγχρονων καιρών και να σας διδάξει, μεταξύ άλλων:

  • Πώς να εξασφαλίζετε τη δέσμευση και την αφοσίωση των συνεργατών σας.
  • Πώς να ξεχωρίζετε επαγγελματικά και να κάνετε μια εντύπωση διαρκείας.
  • Πώς να κερδίζετε και να διατηρείτε την εμπιστοσύνη των άλλων.
  • Πώς να φέρνετε αλλαγές χωρίς να προκαλείτε αντίσταση ή δυσαρέσκεια.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
    Μετάφραση : ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ 
    Σελίδες : 296 
    ISBN : 978-960-461-601-5 
    Σχήμα : 14Χ20,5 
    Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
    Έτος έκδοσης : 2014 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 1
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση