Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
  • ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:48.00 € 
μόνο 43.20 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
(108115060)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο βιβλίο ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ παρουσιάζονται βασικές στατιστικές έννοιες και μέθοδοι ποσοτικής ανάλυσης, με παραδείγματα και εφαρμογές σε διάφορα επιστημονικά πεδία, είναι μία πρώτη σειρά μαθημάτων στη Στατιστική κυρίως για τους φοιτητές των Οικονομικών τμημάτων του Τ.Ε.Ι και ιδιαίτερα του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Τα θέματα αναπτύσσονται χωρίς περίπλοκες μαθηματικές αποδείξεις, έτσι ώστε να διευκολύνεται η κατανόηση και η εφαρμογή των στατιστικών τεχνικών, χωρίς να απαιτούνται ιδιαίτερες γνώσεις στα Μαθηματικά. Σε ορισμένες εφαρμογές, στις οποίες είναι απαραίτητη η χρήση λογισμικού, συνδυάζεται η θεωρία με την εφαρμογή του στατιστικού προγράμματος Minitab.

Η ύλη του βιβλίου καλύπτει τις βασικές τεχνικές της στατιστικής ανάλυσης και είναι οργανωμένη σε 12 κεφάλαια. Σε κάθε κεφάλαιο έχουν συμπεριληφθεί ασκήσεις για την καλύτερη εμπέδωση της θεωρίας.

  • Τα κεφάλαια 1 και 2 αναφέρονται στην Περιγραφική Στατιστική.
  • Τα κεφάλαια 3, 4 και 5 αποτελούν μία εισαγωγή στη Θεωρία πιθανοτήτων και στις θεωρητικές κατανομές.
  • Στα κεφάλαια 6 και 7 αναπτύσσονται οι κύριες αρχές της Επαγωγικής Στατιστικής και στο κεφάλαιο 8 βασικές αρχές της δειγματοληψίας.
  • Στα κεφάλαια 9 και 10 παρουσιάζονται οι τεχνικές της ανάλυσης παλινδρόμησης.
  • Το κεφάλαιο 11 πραγματεύεται την ανάλυση χρονοσειρών, και το κεφάλαιο 12 αναφέρεται στους αριθμοδείκτες.

    Ελπίζουμε το βιβλίο να αποτελέσει ένα χρήσιμο βοήθημα για τους φοιτητές των οικονομικών σχολών και για όσους εφαρμόζουν στατιστική ανάλυση σε διάφορα πεδία.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΔΙΣΙΓΜΑ 
    Σελίδες : 516 
    ISBN : 978-960-9495-29-5 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2013 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο
    0.00 €

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση