ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΙΑΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ι 108114801
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Στο βιβλίο, εκτός από τις τεχνικές του merchandising που αναλύονται, εξετάζεται και η οργάνωση μιας λιανικής επιχείρησης. 'Αλλωστε θα πρέπει να θυμηθούμε τα τρία "Μ" του λιανικού εμπορίου, Management, Marketing, Merchandising.
Ένας σύγχρονος επιχειρηματίας πρέπει να συντονίσει τα τρία Μ, με σύγχρονες μεθόδους, να μελετήσει την συμπεριφορά των υποψηφίων πελατών του και να προσαρμόσει όλες τις ενέργειες και στρατηγικές του στην κάλυψη των αναγκών του στόχου-αγορά.
Το λιανεμπόριο (Retailing) είναι σήμερα ο κλάδος με τον πιο έντονο ρυθμό ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού. Οι τεχνικές που χρησιμοποιούν στα καταστήματα βελτιώνονται καθημερινά. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, έτσι και ο επιχειρηματίας όχι μόνον πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, αλλά και να πρωτοπορεί κυρίως στις τεχνικές merchandising και στην ατμόσφαιρα του καταστήματος.
Είδατε πρόσφατα
-
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΙΑΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ι
Περισσότερα -
ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ
Περισσότερα -
ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ
Περισσότερα -
ΟΤΑΝ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΜΑΣ
Περισσότερα -
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ
Περισσότερα -
ΦΑΚΟΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ
Περισσότερα -
ΒΙΟΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
Περισσότερα -
ΚΩΔΙΚΑΣ ΓΙΑ ΙΠΠΟΤΕΣ
Περισσότερα -
Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΙ Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
Περισσότερα -
Η ΕΠΑΥΛΗ ΤΗΣ ΜΑΝΤΑΜ ΝΤΕ ΣΝΟΜΠΑΡΙ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


