\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
(108114797)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Το βιβλίο αποτελεί ένα σαφές εγχειρίδιο αναφοράς το οποίο παρέχει συγκεκριμένες πληροφορίες και οδηγίες σε όσους επιθυμούν να εκπονήσουν και να εφαρμόσουν ένα πρόγραμμα βελτίωσης ποιότητας. Αναφέρονται πολλές από τις τελευταίες εξελίξεις στην αναζήτηση της ποιότητας και μάλιστα με τρόπο πρακτικό ώστε να οφείλεται άμεσα ο αναγνώστης από την εμπειρία και τις προσπάθειες πολλών γνωστών εταιριών. Η προσοχή των συγγραφέων εστιάζεται σε δυο σημεία: στο ότι για τη βελτίωση της ποιότητας απαιτείται δέσμευση και συνέχεια εκ μέρους της ανώτατης διοίκησης και στο ότι η "βελτίωση ποιότητας" σημαίνει συνεχή βελτίωση. Προτείνονται πρακτικές λύσεις για την ενίσχυση της τάσης προς την αδιάκοπη πρόοδο. Το βιβλίο αποτελείται από 9 μέρη , στα οποία αναπτύσσονται οι εξής ενότητες: Η πολιτική και οι έννοιες της ποιότητας, το κόστος και τα οφέλη της ποιότητας, νομοθεσία και πρότυπα, ποιοτική οργάνωση και διαχείριση, η ποιότητα στο σχεδιασμό και τη μηχανική, αγορά και διαχείριση υλικών, στατιστική διαδικασία ελέγχου, ποιοτικές λειτουργίες στη βιομηχανική παραγωγή, βελτίωση της συμμετοχικής ποιότητας. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|