BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 108114657

Εξαντλημένο
Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο;
Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία πέρα από την έννοια 'brand' να μάθει για τους φορείς του, το ‘branding’, την στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες, τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Το βιβλίο απευθύνεται σε σπουδαστές, νέους και έμπειρους επιχειρηματίες, οι οποίοι επιθυμούν όχι μόνο να ενημερωθούν σφαιρικά για την έννοια του brand, αλλά στοχεύουν στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε παγκόσμιο επίπεδο. Το βιβλίο 'Brand, η στρατηγική', αποτελεί ένα χρήσιμο επιχειρηματικό εργαλείο για την δημιουργία επώνυμων και υψηλής προστιθεμένης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών.

Είδατε πρόσφατα
-
BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Περισσότερα -
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΟΔΥΣΣΕΙΑ
Περισσότερα -
ΣΤΟ CAMPING ΠΥΡ ΓΥΝΗ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ
Περισσότερα -
ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΟΛΟΒΕΡΟ 4 ΣΕΙΡΕΣ ΜΕ ΖΙΡΓΚΟΝ
Περισσότερα -
ΖΩΝΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΕΣΗΣ ΜΑΓΝΗΤΙΚΗ, DITTMANN HEALT...
Περισσότερα -
ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΡΩΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΛΥΚ...
Περισσότερα -
ΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ
Περισσότερα -
Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΟΥ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΕΥΧΟΣ Α
Περισσότερα -
ΜΠΟΛ ΣΚΥΛΟΥ GLEE MIRROR ΚΕΡΑΜΙΚΟ ΓΚΡΙ L 1400M...
Περισσότερα -
ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ BENZI SPINNER BZ4876-50 ΜΑΥΡ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |