BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 108114657

Εξαντλημένο
Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο;
Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία πέρα από την έννοια 'brand' να μάθει για τους φορείς του, το ‘branding’, την στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες, τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Το βιβλίο απευθύνεται σε σπουδαστές, νέους και έμπειρους επιχειρηματίες, οι οποίοι επιθυμούν όχι μόνο να ενημερωθούν σφαιρικά για την έννοια του brand, αλλά στοχεύουν στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε παγκόσμιο επίπεδο. Το βιβλίο 'Brand, η στρατηγική', αποτελεί ένα χρήσιμο επιχειρηματικό εργαλείο για την δημιουργία επώνυμων και υψηλής προστιθεμένης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών.

Είδατε πρόσφατα
-
BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Περισσότερα -
ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ
Περισσότερα -
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ 1,5ΕΚ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟΣ ΜΑΥΡΟΣ 110...
Περισσότερα -
ΟΤΑΝ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΑΓΑΠΗ
Περισσότερα -
ΛΟΣΙΟΝ ΣΩΜΑΤΟΣ CARTIER, DELICES 200ML
Περισσότερα -
ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ...
Περισσότερα -
ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ TRUTHFULNESS VIRTUE AND BEATY 40 X ...
Περισσότερα -
ΣΕΤ ΠΕΤΣEΤΕΣ KENTIA ALLEGRA 42 3TMX
Περισσότερα -
FACEBOOK BLOGS ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Περισσότερα -
DEVOLO DLAN 200 AV WIRELESS N STARTER KIT
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |