BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ 108114657
Εξαντλημένο
Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο;
Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία πέρα από την έννοια 'brand' να μάθει για τους φορείς του, το ‘branding’, την στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες, τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Το βιβλίο απευθύνεται σε σπουδαστές, νέους και έμπειρους επιχειρηματίες, οι οποίοι επιθυμούν όχι μόνο να ενημερωθούν σφαιρικά για την έννοια του brand, αλλά στοχεύουν στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε παγκόσμιο επίπεδο. Το βιβλίο 'Brand, η στρατηγική', αποτελεί ένα χρήσιμο επιχειρηματικό εργαλείο για την δημιουργία επώνυμων και υψηλής προστιθεμένης αξίας προϊόντων και υπηρεσιών.
Είδατε πρόσφατα
-
BRAND Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
Περισσότερα -
ΚΥΝΔΥΝΟΣ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΑ ΣΚΟΠΙΔΙΑ
Περισσότερα -
EQUALISER TSHIRT XL FM026
Περισσότερα -
ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΓΑΤΑΣ ANIMONDA VOM FEINSTEN ADULT ΓΙ...
Περισσότερα -
ΟΡΑΜΑΤΑ ΤΟΥ ΖΕΡΑΡ
Περισσότερα -
ΒΡΕΦΙΚΗ ΚΟΥΒΕΡΤΑ GUY LAROCHE ΦΑΝΕΛΕΝΙΑ 631 ΜΕ...
Περισσότερα -
ΞΥΛΙΝΑ ΔΑΚΡΥΑ
Περισσότερα -
ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
Περισσότερα -
ΤΟ ΥΠΕΡΓΗΙΝΟ 2 Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΖΩΗ
Περισσότερα -
ΤΗΣ ΘΥΜΗΣΗΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


